Review Catrice Nude Illusion Loose Powder ♡

woensdag 7 oktober 2015


Al een tijdje wou ik een losse poeder kopen, maar ik twijfelde steeds omdat het toch wel een beetje een bende geeft. Nu heb ik mezelf over gehaald en er toch eentje gekocht. Vandaag review ik dit product van Catrice voor jullie. Benieuwd wat ik ervan vind? Keep reading. 






Losse poeder leek mij altijd onhandig, omdat het alle kanten op gaat. Daarom gebruikte ik altijd gewoon een compacte poeder. Toch was ik er nieuwschierig naar en bij deze heb ik hem dus gekocht. Ik kocht de Catrice Nude Illusion Powder bij de Kruidvat. Het was de eerste en goedkoopste die ik tegenkwam, dus meteen meenemen en reviewen dus ! Maar eerst testen natuurlijk. Ik gebruik elke dag poeder, omdat mijn huid anders te erg glimt. Ik heb namelijk een erg vette huid en ik vind het niet mooi om zo erg te glimmen. Ik poeder mijn gezicht dus elke dag af. Nog nooit heb ik een poeder gevonden die mijn gezicht de hele dag mat houd. Zou dit hem dan zijn?






De poeder is transparant en daarom voor iedereen geschikt. Hij belooft een langdurige matte teint te geven en de olie van je huid te absorberen zonder dat het je huid uitdroogd. Veel belovend dus. Vooral dat hij de olie van je huid absobeert spreekt mij heel erg aan met mijn vette huidje. 






Wat informatie op de achterkant van het doosje. Het doosje is van plastic en ziet er mooi, strak uit. Het enige nadeel vind ik dat er poeder door de gaatjes komt en daardoor door het hele doosje zit als je hem opbergt. Als je hem dan openmaakt zit alles onder. Maar je kunt daar bijvoorbeeld een sponsje of een powder puff. Wat ik doe is een beetje poeder in het dekseltje tikken en dan met mijn kwast erin. Maar kijk wel uit dat je niet teveel poeder pakt. Ik zou er nog wel iets van een tisseu onder doen, anders word je hele kastje vies en dat wil je natuurlijk niet hebben.






Nadat ik de Catrice All Matt Plus Foundation gereviewd had, heb ik deze poeder erover heen gedaan. Hij geeft een mooie matte finish en je ziet helemaal geen witte waas. Maar hoe is hij op je gezicht? In een woord: GEWELDIG. Deze poeder houd mijn ZEER vette huid de hele dag mat. En dan bedoel ik ook echt de hele dag. Van 's ochtends 6 uur tot 's avonds 10 was mijn huidje mooi mat. Ik ben dus zeer te spreken over deze poeder, omdat hij onwijs goed zijn werking doet. Zelfs mijn Mac poeder behaald dit resultaat niet eens. Ik raad hem iedereen aan en vooral mensen met een vette huid of die hun foundation gewoon muurvast willen laten zitten.



Deze poeder is tekoop bij de Kruidvat en kost €5,59.








xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground