Review ♡ Mac Show Gold ♡ Extra Demension Highlighter

zaterdag 10 juni 2017


Toen ik deze highlighter zag bij de Douglas, moést ik hem hebben. Ik vond hem zo uniek! Vandaag review ik deze extra demension highlighter voor jullie.








Wat ik zo bijzonder vind aan deze highlighter is dat ie op het ene moment heel geel is en het andere weer heel roze. Toch moet ik zeggen dat hij op de huid wel echt roze is hoor. Echt prachtig, maar door die 2 verschillende kleuren wordt ie heel bijzonder!









De poeder zit gewoon in het standaard blush doosje, maar dan iets groter. Ik hou ervan als je van de buitenkant af het product kunt zien! Vooral deze prachtige kleur. Ik heb de kleur Show Gold, maar je hebt nog 6 andere kleuren. Voor elke huidskleur iets!

















Dit is dus hoe verschillend dit product kan zijn. Echt geweldig. Zoals ik al zei is hij op de huid echt iets meer aan de roze kant. Een hele koele kleur dus, maar toch heeft ie ook weer een gouden gloed, waardoor ie ook warm is. Echt heel apart dus! Laten we snel kijken naar de swatches.













Ik vind hem echt prachtig. Het is echt een hele mooie kleur! Je kunt hem ook opbouwen hoe jij hem wilt. Met een heel klein beetje heb je een subtiele glow en als je wat meer pakt heb je echt een GLOW 😍




Je kunt deze extra demension highlighter kopen bij sommige Douglas winkels en online bij Maccosmetics. Hij kost €31,00. Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden.






xoxo charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground