Review ♡ Lush Sympathy For The Skin

zaterdag 17 juni 2017


Ik had al eens een aantal verhalen over deze bodylotion gehoord en dat maakte mij nieuwsgierig. Toen ik bij Lush was moest ik hem dus even testen. De geur was heerlijk en hij leek mij heel erg lekker, maar is ie dat ook? Dat vertel ik vandaag.





Het was niet dat ik echt een bodylotion nodig had ofzo.. maar hey, ik hou gewoon van beautyproducten en deze leek mij toch echt wel heel erg lekker! Ik vind het altijd heerlijk om me na het douchen in te smeren met een bodylotion. 









Hier nog wat informatie op de verpakking. Dit is wat Lush zegt over het product:

Geprakte verse, biologische bananen worden toegevoegd aan een emulsie van vanillestokjes, cacaoboter en amandelolie. Hierdoor kunnen alle vitamines en mineralen van de banaan gemakkelijk in de huid trekken, je huid wordt heerlijk gevoed. Sandelhout is geweldig voor een droge huid, het werkt verkoelend en heeft een ontstekingsremmende werking.










En dit is hoe het product eruit ziet. Echt als een gesmolten vanille ijsje. Je zou het bijna op willen eten. Zoals je op de foto's wel kunt zien, is ie heel romig en luchtig. Persoonlijk vind ik dat veel lekkerder op mijn lichaam dan zo'n hele dikke bodylotion. De geur is echt en mix van banaan en vanille. Je moet er natuurlijk wel van houden. In de winkel had ik de bodylotion een beetje op mijn hand gedaan om hem te testen. Het voelde fijn aan, dus besloot ik hem te kopen. De hele middag is mijn hand super zacht gebleven, terwijl het helemaal niet vettig aanvoelde. De bodylotion trekt super snel in, maar voedt de huid wel enorm. Als ik hem op mijn benen aanbreng glimmen ze wel heel erg, alsof ze heel vet zijn, maar dat voelt niet zo. Toch worden ze goed gevoedt door deze heerlijke bodylotion. Ik vind het echt een toppertje en heerlijk voor de zomer. Lekker luchtig en de banaan geeft toch een zomers tintje eraan. Voor al na een hele dag in de zon, is je huid echt toe aan voeding. En als je je mooie bruine kleurtje wilt houden, moet je ook goed blijven smeren. Maar goed, terug naar het product. Ik vind het echt de beste bodylotion die ik tot nu toe heb gehad. De geur is lekker, de substantie, voedt de huid optimaal en hij voelt precies goed aan.




Ik hoop dat jullie deze revieew leuk vinden. Het product is echt geweldig en ik raad hem iederee aan om eens te proberen! Je kunt hem kopen bij Lush en kost €18,95 voor 240 gram.






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground