Favorieten ♡ Juni 2017

zaterdag 24 juni 2017


Het is weer het einde van de maand en dat betekend weer een favorieten artikel!




Ik moet zeggen dat ik de afgelopen maand niet heel veel make-up heb gedragen, omdat ik last heb van acne. Ik had altijd wel puistjes enzo, maar nu is het echt ook pijnlijk geworden. Ik heb nu dus antibiotica ervoor en alles moet nu helemaal goed komen. Veel beautyproducten heb ik dus niet kunnen gebruiken en daarom heb ik deze maand maar 2 favorieten. Ik heb deze maand wel nieuwe producten gekocht, maar ik heb ze nog niet genoeg gebruikt om ze te reviewen of als favoriet te beschouwen. Dus volgende maand beloof ik meer!





Deze bed & body spray van Rituals is echt heerlijk. Ik spuit heb bijna elke dag lekker op mijn bed, zodat ie weer lekker fris ruikt. Mijn hele kamer ruikt er dan meteen naar, echt super lekker. De geur is dus heel goed geconcentreerd, waardoor je er heel lang mee doet. Je kunt hem dus ook op je lichaam gebruiken. Lekker voor een beetje afkoeling in de zomer. Maar kijk wel uit, je mag nooit mer parfum op de zon in, dan kun je namelijk pigmentvlekken krijgen op latere leeftijd!





En als laatste deze prachtige wimpers van Make Up Studio. dit zijn de wimpers in nummer 25. Ik vind de wimpers mooi voor overdag, maar ook voor een party look. Ze zitten lekker er tussen in. Wat ik het beste vind aan de nepwimpers van MUS is dat ik ze nooit hoef bij te knippen, ze zijn precies de maat van mijn ogen. Ideaal!




En dit waren ze dan, mijn favorieten producten van de maand juni. Zoals ik al zei heb ik volgende maand vast meer favoriete producten! 






xoxo charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground