Shoplog Haarlem ♡ 3-5-2017

zaterdag 6 mei 2017


Afgelopen woensdag gingen mijn moeder en ik samen een dagje shoppen in Haarlem. Vandaag laat ik aan jullie zien wat ik die dag heb gekocht.




LUSH



Ik heb groot in geslagen bij Lush. Reviews komen nog online! Maar ik heb in ieder geval mijn favoriete haarmasker gekocht, een lekker gezichtsmasker, een shampoobar voor mijn vriend, een heerlijke bodylotion, mijn geliefde tea tree water toner en een Limited Edition knalroze showerjelly. Ik heb mezelf heerlijk verwend en geniet lekker van alle producten. Zoals ik al zei komen de reviews vanzelf op mijn blog, dus stay tuned!




DOUGLAS



Mijn dipbrow van Anastasia was op (!), dus natuurlijk moest ik een nieuwe hebben. Ik vind ze zo fijn werken. Met mijn oude dipbrow heb ik een jaar en ongeveer een maand mee gedaan, dus zeker waar voor je geld. Ook zien jullie een extra demensio skinfinish en een lipstick van Mac staan. Daar later meer over in de reviews.




H&M



Dit shirt vond ik echt super cute. Ook leuk voor zomers met een kort broekje eronder als soort van jurkje. (€14,99)









Dit tuinpak vond ik echt heel erg leuk. Het is eigenlijk iets wat ik niet snel aan zal trekken, maar deze vond ik echt heel erg leuk. En de croptop vond ik er helemaal bij passen. (tuinpak: €39,99)





Voor nu heb ik er dit shirt bij die ook cropped is. Echt weer een beetje wat anders in mijn kast hangen!





(€5,00)





Hier zijn de shirtjes nog even apart zonder de tuinbroek. (€9,99)




VILA



En als laatste had ik bij de Vila nog een zwarte broek. Ik had namelijk geen mooie zwarte broek en wou die wel graag hebben. (€39,99)




En dat was alles wat ik in Haarlem heb gekocht. Het was een super leuke dag en heb weer veel mooie,leuke dingetjes geshopt. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden!






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground