Review ♡ Narciso Rodriguez Fleur Musc

zaterdag 13 mei 2017


In de meivakantie was ik voor stage naar een training van Shiseido. Omdat het nu een groep is geworden, werken ze met een aantal merken samen, waaronder Narciso Rodriguez. In de goodiebag zat deze nieuwe parfum en vandaag review ik hem voor jullie!





Weer een wat anders dan de zwarte en de poederroze verpakking! Deze springt er echt uit, heerlijk! De flacon is gebaseerd op alle mooie, strakke gebouwen uit New York. 









''Narciso Rodriguez For Her Fleur Musc is een sprankelende geur. De typerende hartnoot van muskus van For Her wordt omringd door rozen, kruiden en amberhout en zorgt voor een sprankelende geur. Een levendige en zelfbewuste roze flacon en verpakking.''

Topnoten: boeket van rozen en roze peperkorrels; Hartnoot: muskus; Basisnoten: amber en patchouli.





Ik persoonlijk vind de geur echt heerlijk. De meeste geuren die ik heb zijn allemaal een beetje licht en echt voor overdag. Deze zit er tussen in voor mij. Hij kan overdag en 's avonds. Hij is inderdaad wel heel erg rozig en daar moet je van houden. Maar ga hem zeker eens ruiken in de winkel! De geur blijft lang hangen en is vrij sterk, dus een spaytje is genoeg. Zuinig in gebruik dus!




Misschien is het een leuk last minute cadeautje voor moederdag? Ik vind het echt een moedergeur! Je kunt de parfum kopen bij Douglas, de 30 ml kost €56,48.






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground