Review ♡ The Body Shop Himalayan Charcoal purifying glow mask

woensdag 24 mei 2017


Mijn favoriete gezichtsmasker voor als mijn huid echt een puinhoop is was helaas op. Dit was een product die ik heel graag wou proberen en dat heb ik gedaan. Wat doet dit product voor mijn huid?





De verpakking is van glas en daardoor is het product best wel zwaar. Het voelt heel luxe! Alleen moet je hem dus niet laten vallen. Ik vind het potje ook mooi ontworpen. Je kunt echt zien dat het een iets luxer product is dan de reguliere masker van TBS. 









Ik heb een heel erg vette huid met vaak puistjes, dus eens per week zo'n maskertje is helemaal niet verkeerd. Dit masker reinigd de huid grondig en droogt op, waardoor hij ook overmatig talg opneemt. 





Ik vind het masker ook echt super lekker ruiken. Op je huid voelt hij ook lekker aan. Je hebt van het masker maar heel weinig nodig! Dus hij is ook nog eens zuinig in gebruik. Het masker werkt prima voor mijn vette huid. Ik ben al gestopt in het geloven dat IETS mijn talgproductie gaat verminderen, dus daar let ik al niet eens meer op bij een product. Maar hij werkt zeker goed op mijn puistjes! En dat is ook de bedoeling. De volgende dag zijn ze zeker een stuk minder of zelfs weg. Echt een heel erg fijn masker! Ik ben blij dat ik hem ben gaan testen, want ik heb weer een nieuwe favoriet gevonden!




Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden, Je kunt dit masker kopen bij The Body Shop en kost €20,00.






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground