Favorieten ♡ mei 2017

woensdag 31 mei 2017


Het is de laatste dag van de maand mei en dat betekend een favorieten artikel! De afgelopen maand heb ik een aantal hele fijne producten ontdekt. Vandaag vertel ik welke.





Deze foundationkwast van The Boozyshop heb ik heel veel gebruikt de afgelopen maand. Ik besloot om mijn Beautyblender eens weg te leggen en weer een kwast te gebruiken. Ik merkte dat de finish van mijn foundation iets mooier werd en het werkt natuurlijk ietsje sneller. Dit is een hele fijne kwast die foundation dekkend en snel aanbrengt. Hij blend de foundation mooi in je huid. Echt een aanrader en ook nog eens super budget!






Mijn huidige poeder raakte op en ik werkte de afgelopen tijd ook eigenlijk weer heel veel met budget poeders. Het resultaat is oke, maar ik ging steeds weer zo snel glimmen en dat vind ik erg vervelend. Ik besloot om maar weer eens een wat duurdere poeder aan te schaffen die meestal wel iets beter hun werk doen. Er was toevallig korting op Mac, dus daar ging ik even kijken! Ik besloot voor de poeder uit de Prep+Prime lijn te gaan. Gewoon een hele basic, transparante poeder. De werking is veel beter dan de budget poeders. Hij houd mijn gezicht langer mat en de finish is mooi. Precies wat ik zocht. 







Mijn concealer van Mac was op en in tegenstelling tot de poeder, besloot ik voor de concealer om juist voor iets budgets te gaan. Deze concealer heb ik al eens eerder gehad en vond hem toen heel mooi. Ik heb hem dus nog een keer gekocht en hij is echt heel fijn! De dekking is top en de kleur ook. Wel iets aan de gele kant, maar daar hou ik wel van. Je hebt er nog een, maar die is echt wat roder. Goede concealer om eens te proberen!






Deze eyeliner van Make-up Studio heb ik de afgelopen maand vaak gebruikt op mijn wimperrand. En dan dus niet echt als eyeliner, maar echt tussen mijn wimpertjes om te tightlinen. Dat doe ik om mijn wimpers voller te laten lijken. Voor als je het nog nooit heb gedaan: Probeer het een keer! Het ziet er echt heel mooi uit.






Deze highlighter heb ik de afgelopen maand ook met heel veel liefde gebruikt. Ik heb hem nog niet zo heel lang, dus heb hem lekker getest. De review ervan komt nog online. Maar hij is in ieder geval super mooi.






Ik greep deze maand ook weer lekker vaak naar Nars Orgasm en Sleek Rose Gold. Ik ben weer helemaal into the rose golden blushes. Persoonlijk vind ik dit ook heerlijke zomer kleurtjes en gebruik ik deze in de winter bijna nooit. Maar deze maand heb ik ze er weer vaak bij gepakt!







De Silky wimpers van Mascha heb ik deze maand ook weer vaak opgehad! Ik vind alle 3 de wimpers stuk voor stuk super mooi, maar dit zijn wel de meest draagbare voor bijvoorbeeld naar school. Ik heb vaak te horen gekregen: Wow zijn dat je eigen wimpers?! Nee :) Je ziet dus bijna niet dat ze nep zijn en zo hoort het!






Dit heerlijke masker heb ik de afgelopen maand er ook weer bijgepakt. Ik had hem weer eens gekocht en ben hem lekker gaan gebruiken. Als ik puistjes heb dan zorgt dit masker er voor dat het een stuk minder word. Hij reinigt de huid grondig en daarna voelt het super lekker aan. Echt een aanrader als je een vette en onzuivere huid hebt.





En dat waren al mijn favorieten producten van de maand mei. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. Als er vragen zijn, stel ze dan bij de comments. Ik ben benieuwd wat volgende maand ons brengt!






xoxo charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground