Opgemaakt ♡ April 2017

woensdag 26 april 2017


Ietsjes later dan normaal, maar hier is dan eindelijk het artikel van vandaag. Ik laat weer zien welke producten ik de afgelopen maand heb opgemaakt.








Deze bodyscrub heb ik opgemaakt. Het is een scrub van de spa secrets lijn van Kruidvat. Ik vind deze lijn echt super lekker en heb de douche olie ook al opgemaakt. Die vond ik echt super lekker. Deze scrub was ook wel lekker. Alleen hou ik meer van een iets grove scrub en deze was meer plakkerig. Voor de rest een prima scrub hoor, maar ik hou van een lekkere grove korrel. 





Dit masker van Lancaster is echt super voor een vette huid met puistjes. Als het weer eens oorlog was op mij hoofd, dan pakte ik dit masker erbij en de volgende dag was het echt en stuk minder. Hij obsorbeert het overtollige vet heel erg goed en droogt de puistjes op een goede manier uit. Het masker droogt ook heel erg in. Je kan echt je gezicht niet meer bewegen. Probeer dat ook echt niet te doen trouwens met maskers die indrogen. Als er een 'scheur' in het masker komt, doet het op die plek zijn weking namelijk ook niet meer. En dat is wel een beetje zonde! Dit product is wel wat aan de prijzige kant, maar hij is het zeker waard. 





Ik heb weer eens dit serum opgemaakt. Nu heb ik er nog maar eentje! Dit serum sla ik altijd in bij de DM in Duitsland. Ik vind hem super fijn en vult goed het vochtgehalte aan in mijn huid. Volgende keer als ik er weer eens ben maar weer even in gaan slaan!




En dit waren ze alweer. Niet zoveel deze maand, maar toch iets! Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden!






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground