Plog ♡ SNEEUW ♡ 11-02-2017

zondag 12 februari 2017


Gisteren heb ik lekker geplogt, dus vandaar dat er geen artikel online kwam, die komt vandaag. Ik heb gister lekker veel foto's gemaakt en ik ga vandaag vertellen hoe mijn dag er gisteren uit zag.










Zaterdagmiddag gingen ik en mijn vriend eerst even naar de stad. Ik had echt allerlei dingen nodig die op waren. Het meeste heb ik bij de Action gehaald, maar ik had ook echt dingen uit de stad nodig. Een shoplog is on it's way!





Toen we terug kwamen hadden we heel erg honger, dus gingen we knakworstjes eten.





En Levi wou ook graag mee eten :)





Djoni 💕





















Daarna hebben we lekker in de sneeuw gespeeld in de achtertuin. De hondjes vonden het geweldig en wij ook. I love sneeuw. S' middags gingen we ook nog even wii'en en daarna ging ik me opmaken voor de avond.





We gingen namelijk eerst lekker bij de Mac eten. Gezellig met zn tweetjes en ook niet al te duur. Love it. 





Daarna gingen we naar de bioscoop, naar de film Fifty Shades Darker. De film is echt ontzettend leuk. Heel romantisch. Ik kan nu al niet wachten op het vervolg! En omdat Vue een jaar bestaat, deelde ze gratis drinken en een snoepje uit. Super leuk.





Toen we om 23:30 uur thuis kwamen van de film, gingen we met zn alle nog even een sneeuwpop maken. En dit is het eindresultaat. 




Ik heb gister echt een super leuke dag gehad en ik ben nog aan het na genieten. Vandaag hebben we ook weer lekker in de sneeuw gespeeld. Heerlijk. Ik hoop dat jullie deze plog leuk vinden. Als je nog meer dingen van mijn leven wilt volgen, voeg mij dan toe op Snapchat:
iiamcharmaynex






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground