Mijn visagie pakket ♡

zaterdag 18 februari 2017


Ik heb al mijn visagielessen afgesloten, dus ik vond het wel eens tijd om te laten zien wat er allemaal in mijn visagie pakket zat en dat ga ik vandaag aan jullie laten zien. 












Laten we beginnen met de blush die in het pakket zat. Dit is de blush in nummer 6. Het was een mooie roze/peachy blush die bij veel looks kan. 









Dit palette was echt verschrikkelijk. De bronzer is echt oranje en dus super lelijk. En de witte poeder gebruikte we eigenlijk nooit, want onder de ogen deden we meestal gewoon met de losse poeder die jullie straks zien. 





Deze losse poeder was prima. Gewoon een transparante poeder die je gezicht matteerde.








Foundation hadden wij niet in ons pakket zitten. Daar hadden wij allerlei soorten van op school, omdat de kleur natuurlijk heel erg moeilijk te bepalen is. Je kan niet even standaard een kleur in een pakket doen. 





En deze tools hadden we er nog bij voor het gezicht. De spons werkte redelijk. En de puff is voor om je hand, zodat je geen vinger afdrukken op het gezicht van je model krijgt. 









Verder hadden we voor het gezicht nog een doosje met concealer. Met huidstinten, groen, rood en bruine kleuren erin voor het corrigeren van het gezicht.





Voor de ogen hadden we echt een prachtig ogenschaduw palette... ahum. De kleuren zijn echt verschrikkelijk. De einige die we een beetje gebruikt hebben zijn de kleuren wit, zwart en bruin. De rest alleen voor bijvoorbeeld een creatieve les. En op school hadden we gelukkig ook nog meer palettes. 





We hadden deze 4D False Lash mascara in ons pakket. Een prima mascara met een lekker borsteltje.









Een zwart oogpotlood valt natuurlijk ook niet te missen. Het was gewoon een prima, basic, zwart oogpotlood. 









Een eyeliner zat er ook in. Dit is een gel eyeliner met in het potje een kwastje. De eyeliner brengt prima aan. 





Een transparante wenkbrauwgel. Valt tegenwoordig ook niet te missen. Ik ben er persoonlijk geen fan van.





En niet te vergeten, wenkbrauwpoeder. Dit is een kleur die bij bijna iedereen wel past. Het is een taupe kleur namelijk. De poeder is prima, maar is wel echt heel erg poederig. De highlightpoeder, de sjablonen, het kwastje en het pincet zijn leuke goodies die erbij zitten. 





We hadden 2 soorten nepwimpers. Stukjes en echt hele wimpers. Helaas heb ik geen foto kunnen maken van de hele wimpers, maar je kunt hier een beetje zien hoe ze eruit zien en welke wimpers het waren. Ze waren echt heel erg mooi. De stukjes heb ik echt nog nooit gebruikt. Dat vind ik veel te veel gepriegel. 









Er zat nog een puntenslijpertje bij voor het slijpen van de potloodjes en natuurlijk nog lijm voor de nepwimpers. De lijm vond ik niet heel geweldig, dus die raad ik niet aan. 






Dit lippalette vond ik ook niet echt heel erg geweldig. De enige mooie kleur was de kleur rechts boven. Die was nog een beetje nude en past opzich wel bij veel looks. 





En als laatste nog dit lippotlood. Niet heel erg veel gebruikt, maar dat komt omdat ie rood is. Ze hadden beter een nude potloodje kunnen doen, maarja.




En dat waren alle producten uit mijn visagie pakket. Het is nou niet bepaald zo dat er echt hele mooie/goede producten tussen zitten. Alleen de nepwimpers vond ik heel erg mooi. De rest niet heel erg. Het raarste is nog dat je ook gewoon make-up van thuis mee mag nemen. Oftewel, je had dit pakket niet echt nodig, maar je moest hem wel kopen. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. 






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground