Review ♡ Urban Decay Naked 3 palette

zaterdag 21 januari 2017


Jaaaaaaaa, ook Naked 3 heb ik nu in mijn stash. Ik heb dit prachtige palette cadeau gehad voor Kerst van mijn lieve, lieve vriendje. 























Om mee te beginnen is Naked 2 echt een aanrader. Dat is een palette met veel 'veilige' kleurtjes. Heel veel bruintinten en lekker nude, maar toch echt beeldschoon. De laatste maanden gebruik ik meer kleur op mijn ogen en werd langzaam aan verliefd op Naked 3. Al die tutorials met een prachtige rose look. Ik was verkocht. 















En dit is dus hoe dit prachtige palette eruit zit. Heel veel roze tinten, maar ook bruin. Ik kan hier echt van genieten en zoveel mooie looks mee maken. In het doosje zit een spiegel en je krijgt er een kwast bij. De ene kant is een klein kwastje met harde haren en de andere is iets meer fluffy, maar ik vind het nou niet echt bepaald een blending kwast. Ik gebruik die kwasten eigenlijk nooit die erbij zitten. Vaak zijn ze gewoon helemaal niet fijn. Laten we snel naar de swatches van dit prachtige palette kijken.

















Alle kleuren zijn echt zo ontzettend mooi. Het palette heeft matte, shimmer en glitterende tinten in zich. De pigmentatie van het palette is echt super. Alle kleuren blenden super goed met elkaar. De enige kleur die een beetje lastig is, is de tweede. De glitters daarvan zijn echt heel erg chunky en zorgt dus een beetje voor fall out met aanbrengen. Als je een settingspray op je kwast spuit heb je hier minder last van en blijven de glitters beter zitten. Voor de rest is het palette super. Mooie kleuren, goede pigmentatie en goed blendbaar. 




Ik ben echt heel erg blij dat ik dit palette in mijn stash heb. Je kunt dit palette kopen bij de ICI Paris XL in Amsterdam of op de website. Het palette kost €51,90.






xoxo charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground