Review ♡ Mac Liquid Lipstick ♡ Lady Be Good

woensdag 25 januari 2017


Als aanvulling van mijn in totaal 23 Mac Lipsticks (and counting) wou ik natuurlijk ook heel graag een liquid lipstick van Mac. Ik ging een beetje op zoek en vond dit de mooiste. Uiteindelijk heb ik hem voor Kerst gevraagd en vandaag review ik deze liquid lipstick.



















De lipstick komt in dezelfde Mac verpakking, maar dan net ietsje langer. De meeste nude kleuren van de collectie was deze en Back In Vogue, maar ik vond deze net ietsje mooier. Back In Vogue is net ietsje rozer en ik wou echt nude. De lipstick vind ik er echt heel mooi uit zien. De dop is gewoon hetzelfde als een Mac lipstick. De verpakking straalt echt typisch Mac uit, heerlijk. 





Ik was heel benieuwd hoe de applicator van de liquid lipstick eruit zag, want in de winkel was hij eraf. En dat snap ik natuurlijk ook, anders zit iedereen eraan. Ik weet eigenlijk niet waarom ik het niet gewoon even ging opzoeken. Maar zo ziet hij er dus uit ! De applicator pakt precies genoeg product op om je lippen mee te stiften. Laten we gaan kijken naar de swatch van de lipstick.









En dit is hem dan. Op je lippen word hij zoals je op de eerste foto kunt zien. Een beetje een wat bruin/oranje kleur. Hij is dus niet zo roze als op de onderste foto. Het is echt een warme nude kleur. Ik vind hem super mooi, maar omdat hij warm is, vind ik hem minder draagbaar als echte nude kleur. Je doet hem zegmaar niet zomaar even op, want het moet wel bij je look passen. Voor de rest is het een super mooie lipstick, die makkelijk aanbrengt, fijn aanvoelt, niet afgeeft (!!!) en de hele dag blijft zitten. Alles waaraan een liquid lipstick moet voldoen. 




Ik ben super blij met deze prachtige liquid lipstick. Je kunt hem kopen bij de MAc Pro Stores, sommige Douglas filialen, op de site van Mac & Douglas en bij de Bijenkorf. De liquid lipsick Lady Be Good kost €24,50. Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden.






xoxo charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground