Mijn zelf samengestelde Make Up Obsession palette ♡

zaterdag 7 januari 2017


Toen ik laatst de kwasten van de Boozyshop besteld had, mocht ik er een cadeautje bij kiezen. Ik koos voor dit lege palette, omdat ik dacht dat het magnetisch was. Dat bleek dus niet zo te zijn, dus ik besloot dan maar te gaan kijken hoe de ogenschaduws eruit zagen. Ik heb er 6 besteld en vandaag review ik ze voor jullie. 






Echt super stom van mezelf natuurlijk dat ik er gewoon vanuit ging dat het een magnetisch palette was. Maar achteraf ben ik er blij mee, want ik heb een super mooi en budget merk ontdekt. 

Dit zijn de kleuren die ik besteld heb: 

Boven:

Scene - Mink - Lucky Charm

Onder:

Cosmo - Precious Metal - Alba

Nu ligt het palette natuurlijk op zn kop, dus de namen zijn andersom als hij goed ligt.





Ik zal nogmaals de kleuren even opnoemen om het duidelijk te maken.

Van links naar rechts:

Lucky Charm, een hele mooie lichtroze glitter kleur.
Mink, perfect voor in de crease.
Scene, ook een roze glitter, maar dan net ietsje meer peachy
Alba, is ook een kleur perfect voor in de crease
Precious Metal, een bruine kleur met glans
Cosmo, een prachtige koperen/rood kleur met glans




Kijk nou wat een prachtige kleuren. De pigmentatie is echt super goed zoals je ook op deze foto kan zien. Helemaal geweldig voor zo'n klein prijsje. Ze hebben natuurlijk veel meer losse kleurtjes dan alleen deze, maar deze 6 spraken me het meeste aan. De pans zijn ook echt mega groot. De poeders blenden ook heel erg makkelijk met elkaar. Je zou zo denken dat het een high end palette is, zo goed vind ik de poeders. Tja, en heel erg veel meer valt er eigenlijk niet te zeggen. Ik ben heel erg blij dat ik dit super budget merk ontdekt heb. Ik heb er weer een super mooi palette bij in mijn stash van hele goede kwaliteit. 




Je kunt het merk bestellen op www.boozyshop.nl. Het lege palette kost €4,95 en dat is de roze die ik heb. Je hebt meerdere maten van meerdere prijzen. De losse ogenschaduws kosten €2,49 per stuk. Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden.






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground