Review ♡ Victoria's Secret texturizing spray

zaterdag 3 december 2016



Mijn zus nam dit product voor mij mee uit Amerika en vandaag vertel ik jullie wat ik van dit haar product vind. De buitenkant is in ieder geval prachtig, maar hoe werkt de binnenkant?







Dit is hoe de flacon er uit ziet. Ik vind het echt super mooi. Mijn zus kocht hem bij een Victoria's Secret outlet, dus niet in een winkel zelf. Ik weet dus niet of ze hem in de winkels hebben. Het is een texturizing spray. Er staat ook beach hair wave spray op. Een spray om volume mee te creëren. Ik was benieuwd !






Ook staat er op de verpakking ''with UV absorber''. Hij beschermt je haar dus ook nog eens tegen de zon. 






Het product ruikt een beetje naar kokos, maar het overheerst niet. Het is niet dat je alleen maar kokos ruikt, maar je merkt wel dat het erin zit. Ik vind het super lekker ruiken en vind het echt een product voor de zomer. Je moet het product op wet of damp haar aanbrengen. Dat heb ik na het douchen gedaan en ben toen gaan slapen. De volgende dag merkte ik dat mijn haar niet stug was. Van de meeste texturizing sprays met zeezout word je haar super stug en ik vind dat altijd heel erg vies voelen. Deze heeft dat dus niet en dat vind ik echt een pluspunt. Toen gin ik mijn haar eens goed bekijken en ik zag ik wat mij heel erg verbaasde. Mijn haar zag en voelde veel dikker. Eindelijk had ik eens wat voller haar en dat allemaal door dit product. Het product werk dus echt super goed en ik ben er echt super blij mee. Het volume blijft ook de hele dag zitten en de geur ook. Als je het ruikt denk je echt van: 'Oh, dus zo ruiken die modellen hun haar'. Je ruikt gewoon echt Victoria's Secret. Ik vind het een geweldig product. Ik sprayde het trouwens dan ook door mijn hele haar. 





Ik ben super blij met dit product. Mijn zus heeft hem bij de Victoria's Secret outlet gekocht in Orlando. Hij kostte of €1,50 of $1,50, in ieder geval super goedkoop voor zo'n goed product. Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden. 







xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground