Review ♡ Tarte Tartelette In Bloom palette

woensdag 14 december 2016


Dit palette stond al heel erg lang op mijn wishlist. Mijn zus heeft hem voor me meegenomen uit Amerika en daar ben ik echt super bij mee. De review duurde wat langer, maar ik moest hem natuurlijk ook uitgebreid testen. Vandaag dan eindelijk de review.















Dit is hoe de verpakking en het palette zelf eruit zien. Ook zit er nog een briefje bij met twee verschillende looks die je na kunt maken. Het doosje is trouwens echt zo ontzettend mooi 😍.









Wat informatie op de achterkant van het palette en het doosje. 

























Genieten dit. Al die mooie kleuren in zo'n mooi doosje. Even weer iets anders dan een gewoon nude palette. Dit zijn hele draagbare kleuren. Het is matte en shimmer door elkaar. 3 shimmer in totaal en de rest is matte. Je kan met dit doosje veel verschillende looks maken. Je kan een basic everyday look maken met de lieve, zachte kleurtjes, maar ook een wat zwaardere look met de donkere kleuren. Laten we snel gaan kijken naar de swatches van dit prachtige palette.

















Is het niet prachtig? De pigmentering is heel erg goed. Het enige nadeel van dit palette is dat de kleuren heel erg poederig zijn. Als je met de kwast in de poeder gaat, kruimelt hij heel erg af, waardoor er heel veel product verloren gaat. Ik wist al dat dit zo zou zijn en ik vind het geen groot probleem. Het blijft een prachtig palette. 





Ik ben heel erg blij met dit mooie palette. Het enige nadeel is dus dat hij heel erg poederd. En ik vind dat het doosje heel erg goedkoop aanvoelt. Hij is namelijk van plastic en dat had ik niet verwacht. Maar opzich geen erge puntjes. Helaas is het palette niet in Nederland verkrijgbaar, maar je kunt hem bestellen via de website van Sephora. 




Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden. Je kunt dit palette bestellen op de website van Sephora en kost ongeveer €45.






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground