Mijn 2016 ♡

zaterdag 31 december 2016


Vandaag blik ik met foto's terug op wat ik het afgelopen jaar heb meegemaakt. 

















Mijn vakantie naar Thailand, Krabi. 





Heel vaak in de zomer afspreken met mijn lieve vriendinnetje Demi πŸ’•





Ik werd 17 πŸŽ‰





Ik werd nog meer verliefd πŸ’—





Ik ging 2 keer naar Justin Bieber 😍 En 1 keer naar 5 Seconds of Summer. Ik zou ook naar Selena Gomez gaan, maar haar concert werd afgelast. 





Koningsdag 🎈





Concert 5 SOS 





Ik kocht deze awesome schoenen 







En deze tas





Ik ging vaker jurkjes dragen πŸ‘—





Heel vaak naar Bergen gaan om Pokemons te vangen, met soms hele mooie sunsets 😍





En ook mijn liefde voor make-up groeide. 




En dat was mijn jaar in foto's. Ik geef toe dat ik echt heel weinig foto's maak van dingen. Een voornemen voor volgend jaar ! Meer foto's maken van gebeurtenissen. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. Alvast een heel gelukkig 2017 !






xoxo charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground