Shoplog ♡ Alkmaar november 2016

zaterdag 19 november 2016


Ik ging laatst mijn kledingkast uitzoeken en weer switchen van zomer naar winter kleding en heb toen erg veel weg gedaan. Het was dus nodig om even naar de stad te gaan om wat kleding te kopen, maar ik kwam met veel meer dan dat terug. Het was bets wel veel en er zitten leuke dingetjes tussen, dus het leek mij leuk om er een shoplog van te maken. 






Hema



Ik was een beetje door mijn panty's heen, dus ik had nodig nieuwe nodig. Ik wou eigenlijk gaan voor huidskleurige, dunne zwarte en wat dikkere zwarte, maar er ware zoveel soorten en maten dat ik dacht: Oke ik pak deze wel en dan ga ik weer. Die had ik toch het hardste 'nodig'. 















Boven kwam ik deze super schattige notitieboekjes tegen. Ik moest en zou ze echt hebben. Ik gebruik notitieboekjes altijd best wel vaak. Ik ga zakelijke dingen voor mijn salon bijhouden in het grijze boekje met de holo letters en in het roze boekje weet ik nog niet wat ik ga doen. Ik dacht misschien als nieuw notitieboekje, maar hij is ook wel super leuk als dagboekje. Ik ben er nog niet helemaal over uit, dus ik zie wel. Ik vond ze in ieder geval super leuk!




Panty: €2,50
Roze notitieboekje: €2,00
Holografische notitieboekje: €1,50




Etos



In het Etos boekje zag ik laatst dat ze daar gewoon Real Techniques kwasten verkopen. Ik ging eens kijken en toen hadden ze alleen de Core Collection set en de poederkwast. Toen ik nu ging kijken hadden ze die 2 ook weer, maar ook nog de Starter Set, de blush brush en deze spons. Ik was altijd al heel nieuwsgierig naar deze spons en ik wou er graag wel eentje bij. Ik heb natuurlijk de Beautyblender, maar ik wou er graag eentje bij zodat ik een beetje af kan wisselen. 





Ik stond bij de Victoria's Secret body splashes te kijken, omdat ik twijfelde of ik er eentje zou nemen die past bij mijn bodylotion die ik van mijn zus heb gekregen. Ik had al zoveel wat ik wou, dus ik besloot dat ik hem eigenlijk niet nodig heb en eerst de rest opmaak en hem wel voor Kerst vraag. Toen draaide ik me om en zag ik deze borstel liggen. Deze borstel gebruik ik al meer dan 2 jaar en ik was echt toe aan aan nieuwe. Ik had de mijne eens gekocht bij de Bijenkorf in Amsterdam en ik was de laatste tijd al een beetje aan het kijken waar ik een nieuwe kon halen als mijne echt 'op' was. Nergens kon ik het echt goed vinden en ik vind hem gewoon bij de Etos! Deze borstel vind ik fijner dan de 'gewone' Tangle Teezer en is dus heel moeilijk te vinden in deze kleur. Hij was ook nog eens afgeprijsd. Niet dat dat uitmaakte, wan tik had hem anders toch wel genomen. Mijn oude borstel was vies en ik kreeg hem niet goed schoon. Borstels zijn ook dingen die je ook gewoon moet vervangen. Al het vet en vuil blijft er toch in hangen.





En ik heb de Beautygloss Pretty lashes ! Ik wou eigenlijk ook de Silky, maar die hadden ze jammer genoeg niet meer. Toen ging ik toch maar voor deze, want ik had echt nodig nieuwe nodig. Ooit wil ik ook de fluffy, maar ik heb nog wat 'heftigere' wimpers in mijn kast liggen die ik weinig draag, dus eerst maar ik die maar eens 'op'. 





Deze wimpers hingen er onder en waren super goedkoop, dus ik ging voor deze als everyday lashes. Ze zijn mooi naturel, tenminste zo zien ze er uit. ik moet ze natuurlijk nog uitgebreid testen. Ik ken het merk niet, maar dat vind ik juist leuk. Het zal vast wel goed zijn. Het gaat toch meer om de lijm die je gebruikt. Ik ben benieuwd !




Real Techniques Miracle Complexion Sponge: €7,99
Tangle Teezer Salon Elite: van €14,99 voor €10,00
Beautygloss Lashes By Eyelure - Pretty: €7,99
Eyelene 'Single and Ready to Mingle' Lashes: €3,99




Primark













Je zult mij nooit met echte acryl nagels zien, want dat vind ik echt zonde voor mijn nagels, maar af en toe van zulke 'plakkers' op zijn tijd vind ik wel eens leuk en kan niet zoveel kwaad. Ik vind dat ze bij de Primark altijd super mooie nepnagels hebben. Mijn vriend vind het ook altijd leuk als ik zulke nagels op heb. Ik kan natuurlijk niet met mijn opleiding altijd lange nagels hebben, dus dit is een mooie oplossing. Zoals jullie zien hou ik van roze nagels. De eerste zijn wat puntiger, nude en matte. De tweede zijn prachtig rose gold en de derde had ik al eens eerder en die zijn ook super mooi. Gewoon lekker basic roze. Ik vind van die echt nepnagels ook heel erg mooi, je weet wel, met de french manicure. Maar ik vind het dan altijd zo lelijk dat je de lijm onder de nagel ziet zitten. En ik vond deze kleurtjes gewoon veel leuker, dus ik ging lekker voor deze. 





Eindelijk iets waar voor ik dus eigenlijk naar de stad toe ging: kleding. Ik vond dit shirt super leuk en dus nam ik hem mee. In totaal heb ik maar 2 shirts gekocht. Ik kon het niet echt goed vinden in de stad, helaas. Maarja, toch weer 2 shirts erbij! Ik had wel gehoopt dat ik met iets meer variatie thuis zou komen zoals bijvoorbeeld een lekker en leuk vest of een leuke dikke trui, maar nee. Ik ben wel blij dat ik tenminste iets gevonden heb. 





Mijn vriend had mijn selfie stick heel lang geleden gesloopt en toen zag ik deze bij de Primark en die vond ik zo leuk. Toen heb ik hem van hem gekregen. Ik ga ffies kijken of ik hem ergens kan plaatsen zodat ik ook een keer kan filmen als ik me bijvoorbeeld opmaak. En zo'n ding is altijd gewoon handig. Hij is zonder blue-tooth en je kunt op het handvat klikken om een foto te maken. 




Matte nepnagels: €1,50
Rose Gold nepnagels: €2,00
Roze nepnagels: €1,50
Roze trui: €11,00
Selfiestick: €7,00




Only



En als laatste had ik bij de Only nog it shirt gescoort. Ik en mijn vriend vonden hem super leuk en hij had ook nog een leuk prijsje. Helemaal prima en een leuke aanvulling in mijn kast. Ik ging ook voor een basic kleurtje die over al wel bij past. 




Shirt: €16,99




En dat waren alle items die ik heb gekocht. Helaas niet veel kleding, maar dat komt wel. Ik heb wel weer eens lekker veel beauty spulletjes gekocht die ik lekker kan testen en reviewen. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. Reviews komen er aan !






xoxo charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground