Favorieten ♡ november 2016

woensdag 30 november 2016


Na het opgemaakt artikel komt natuurlijk weer mijn artikel met mijn favoriete producten van de maand november. Ik heb een paar high end producten en budget producten die ik de afgelopen maand met heel erg veel liefde heb gedragen. 







Mijn serum van Balea die ik meestal gebruik was op. Ik heb er nog wel een aantal op voorraad liggen, maar het leek mij lekker om deze crème in de winter te gaan gebruiken. Deze is wat dikker en voedt de huid wat meer. Ik had geen idee of mijn huid dat wel zo leuk zou vinden, maar blijkbaar dus wel. De crème voelt super lekker aan. Hij tintelt een beetje. Hij voedt mijn huid precies voldoende. 





Deze brush cleanser zat al die tijd al in mijn visagie pakket van school en dat wist ik ook wel. Ik had hem alleen nog nooit gebruikt. Ik ging een naald en een spateltje ermee schoonmaken, want er zit alcohol in en toen probeerde ik eigenlijk ook een kwast uit. De poeder ging letterlijk in een veeg van mijn kwast af en hij was brandschoon. Ik deed nog een paar oogkwasten en dat ging echt zo makkelijk en snel. Toen ging ik mijn concealer kwast proberen schoon te maken. Meestal gaat met babyshampoo niet alles eruit, dus ik was benieuwd. Na een paar keer over de cleanser heen en weer te zijn gegaan met mijn kwast, was al het product gewoon uit mijn kwast. alle concealer was gewoon weg. zelfs babyshampoo red dat resultaat niet. Deze brush cleanser is echt geweldig. Je moet het denk ik niet te vaak alleen maar zo reinigen, want dan zouden de haren van je kwast uit kunnen drogen. 






Sinds ik dit palette heb, heb ik hem alleen maar gebruikt. De kleuren zijn zo ontzettend mooi en je kunt er gewoon zo veel mee. de review hier van komt nog online, dus ik ga er niet te veel over zeggen. 





Ik wou eigenlijk de Silky wimpers van Mascha, maar die hadden ze niet meer. Deze leken er heel erg op, dus nam ik deze mee. Ze waren ook lekker goedkoop €3,00 volgensmij. De zijn lekker basic, maar wel super mooi. Echt van die wimpers dat mensen denken van zijn dat nou haar eigen wimpers of niet? 





Ook hier komt nog een review van, dus hier ga ik ook niet te veel over zeggen. Ik vind hem in ieder geval heel erg fijn, anders zou hij niet in dit artikel zitten.





Hier kan ik wel wat meer over vertellen, want hier is de review wel al online van gekomen. Mijn review over de mascara kun je hier lezen. Deze mascara maakt mijn wimpers heel erg mooi lang en geeft lekker veel volume. Precies wat ik en de meeste mensen zoeken in een mascara. Helaas is hij niet hier te koop, maar je kunt hem bestellen bij Sephora. 




En dat waren al mijn favoriete producten van de afgelopen maand. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. 






xoxo charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground