Review ♡ Urban Decay Naked Basics 2

zaterdag 8 oktober 2016


Dit prachtige palette heb ik voor mezelf gekocht als een back to school cadeautje. Er zijn 2 Naked Basics palettes, maar deze vond ik net ietsje mooier. Vandaag review ik dit mooie, matte palette voor jullie. 















Een naked basics palette stond al heel lang op mijn wishlist. Het kwam er alleen steeds maar niet van.  Als een back to school cadeautje voor mezef heb ik hem dan eindelijk eens gekocht. De keuze tussen de basics 2 en de gewone was heel moeilijk, maar uiteindelijk vond ik deze mooier. Hier zitten iets meer donkere kleuren in. In de Naked Basics zitten 3 hele lichte kleuren en die gebruik ik eigenlijk nooit. Niet 3 tenminste. Ik wist dus zeker dat ik deze dan vaker zou pakken. Dit is hoe het doosje van het palette eruit ziet. Je kunt zien welke kleuren erin zitten en hoe ze heten. 





En dit is hoe het palette eruit ziet. Lekker basic :) De kwaliteit van het palette is zeer goed. Geen plastic. Ik vind alle naked palettes super mooi. Maar toch gaat het mij echt meer om de binnenkant. 















En dit is dan het prachtige palette ! Er zitten koele, maar ook warme kleuren in. Alle kleuren zijn matt. Zo'n palette had ik nog niet in mijn stash (met alleen maar matte kleuren), dus het is een mooie aanvulling !










En hier de swatches. De swatches zijn met een veegje. De pigmentatie is zeer goed. De kleuren zijn ook allemaal echt prachtig. Meestal zie je in een palette heel veel dezelfde kleuren, die heel erg op elkaar lijken, maar deze heeft dat niet. Het spiegeltje in het palette vind ik ook heel erg handig. Een handig palette om mee te nemen in je tas, want hij is trouwens echt heel erg klein. Je kunt er ook veel verschillende looks mee maken. Van een everyday look, tot een smokey avondlook. 










Hier nog meer swatches. Ik kan hier echt naar blijven kijken. Ik ben zo blij met dit palette !





Het enige 'nadeel' van dit palette is dat de kleuren heel erg poederig zijn. Je moet dus niet te hard met je kwast in de poeder vegen. Ik persoonlijk vind het geen probleem, maar het is wel zonde van je product. Voor de rest heb ik er eigenlijk geen last van. Sommige mensen vinden het wel erg vervelend, dus ik zeg het maar even. 





Ik ben heel erg blij met dit prachtige, matte palette. Ik heb hem gekocht op www.iciparisxl.nl en hij kostte €29,50. Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden. 







xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground