Review ♡ Ofra Long Lasting Liquid Lipstick ♡ Atlantis

woensdag 19 oktober 2016


Ik ben echt verliefd op de metallic lipstick trend. Natuurlijk moest ik zo'n lipstick hebben. Ik heb er uiteindelijk 2 gescoord en dit is er eentje van. Vandaag review ik deze rose golden beauty voor jullie !






Metallic lippen zijn helemaal hip dit seizoen. Je moet het wel bij je passen, want ik kan me best voorstellen dat sommige mensen denken van jeetje al die glans op mijn lippen. Ik denk dat alleen de echte make-up lovers hier aan mee zullen doen. Ik hou wel van een beetje gewaagde dingen. Dit is de verpakking van de Liquid Lipstick. Leuk detail dat je de lipstick door kunt zien. Voor de rest prima. Het gaat tenslotte om de lipstick zelf, niet om het karton waar hij in zit. 












En dit is hoe de liquid lipstick eruit ziet. Ik vind de verpakking heel erg mooi, maar dat komt vooral omdat de lipkleur heel erg mooi is. Verder heb ik er niet veel over te zeggen. Zoals ik al zei gaat het om de lipstick zelf. 












Het kwastje is op zich best wel fijn. Hij pakt voldoende product. Wel vind ik hem iets aan de harde kant. Ik vind het moeilijk om de lipstick precies aan te brengen, omdat het product wat meer vloeibaar is. Je maakt dus wel snel foutjes. 




















Hier wat swatches in verschillend licht. De kleur is echt super mooi. Ik had eigenlijk verwacht dat deze de minst mooie zou zijn van de twee, maar dat is helemaal niet zo. Op internet waren niet veel swatches, dus ik twijfelde heel erg of hij wel mooi zou zijn. Toch nam ik de gok en ik ben echt super blij met de kleur. De lipstick is eerst nog heel erg romig als je hem opbrengt. Hij moet echt even opdrogen voor dat hij niet meer afgeeft. Hij droogt niet in zoals een matte liquid lipstick. Het voelt echt alsof je helemaal niks op je lippen hebt zitten en dat is echt heel erg fijn. Mijn lippen waren na hem een dag dragen te hebben niet uitgedroogd. Ook ruikt de lipstick echt super lekker naar vanille. Hij blijft lang op je lippen zitten. Ook met eten blijft hij goed zitten. Ik werk hem wel altijd even bij, omdat het metallic effect wel minder wordt na het eten. Dit merk je pas als je hem weer bijwerkt. Dan denk je hey, hij is weer iets feller. Het is dus niet dat de glans echt weg gaat natuurlijk. De kleur is echt perfect. Ik ben helemaal verliefd. 




Je kunt de liquid lipstick kopen bij www.boozyshop.nl en hij kostte €18,49. Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden. 







xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground