Plog ♡ Concert Justin Bieber 09-10-2016

zondag 16 oktober 2016


Gister kwam er een plog online over de eerste dag van het concert van Justin Bieber en vandaag een plog van een week geleden. Ook hier in vertel ik mijn ervaring, maar vandaag natuurlijk van de tweede dag. 










Om half 10 ging mijn wekker en ging ik ontbijten. Deze dag wouden we weer zelf een shirt maken, maar de printer liep vast dus moesten we het shirt van de vorige dag weer aan. Daar door hadden we iets vertraging en gingen we dus 20 minuutjes later rijden. Deze keer gingen we onderweg al langs de Mac Donalds, want bij het Gelredome gingen we meteen in de rij staan. We waren al 2 keer een Mac Donalds tegen gekomen, dus sloegen we af, maar dan konden we hem echt nergens vinden. Ik wist dat er een naast de weg zat, vlakbij Arnhem, dus uiteindelijk gingen we daar heen. En maar goed ook want ik moest zo nodig plassen! Echt niet normaal. Dus we gingen goed eten, want flauwvallen willen we natuurlijk niet. We moesten nog een paar minuutjes rijden naar het Gelredome. We parkeerde de auto weer bij het winkelcentrum. Dit keer liepen we dus meteen naar de rij. Ook dit was weer een mega rij. Iedereen was aan het duwen en het was gewoon echt niet leuk. Ook hier waren er weer van die wijven die zeiden: ''Uhh ik heb echt spijt dat ik ben gegaan''. ROT DAN LEKKER OP HEY :) Als je al niet eens in de rij wilt staan omdat het zo druk is, ga dan of gewoon lekker zitten of gewoon lekker niet. Maar ik merkte wel dat er in de rij voor de Golden Circle meer echt beliebers stonden. Zo kwamen we een meisje tegen die er al vanaf donderdag was.. De deuren gingen wat later open dan de geplande tijd (17:00 uur), wat voor ons niks nieuws was. Meestal gaan de deuren namelijk 3 kwartier later open dan gepland. Mensen vroegen dus aan de bewaking waarom het zo lang duurde. Dat kwam dus omdat Justin Bieber nog even aan het voetballen was met zijn crew en wat bewakers. En het stond gelijkspel, dus ze moesten het nog even afmaken. Echt geweldig. Toen we eenmaal naar binnen mochten begon iedereen nog meer te duwen. Wat ik wel raar vond ik toen we binnen waren de bewakers ons naar een kant stuurde van het podium. Ik dacht echt van hallo, het is een staan vak, volgens mij mag ik kiezen waar ik sta. Maar eigenlijk was het maar goed ook, want aan die kant was er nog een hele goede plek, aan het hek, waar je het podium heel goed zag en waar hij ook heel dichtbij zou zijn. Je zag het dan wel vanaf de zijkanten, maar dat maakt niks uit. Binnen moesten we nog een uurtje wachten. Toen begonnen weer op tijd de twee zelfde voorprogramma's als de dag ervoor. Ook begon Justin weer op tijd en deze keer kon ik alles echt zo perfect zien. Hij zong naar mijn idee ook ietsjes meer live dan de dag ervoor. Ik vond het ook super leuk dat hij contact maakte met het publiek, helaas niet met mij. Ook was hij wel van de grapjes. En hij had een vlieg vermoord met zijn drumsticks. Perongeluk natuurlijk. Helaas zong hij deze dag wel een liedje minder. 
Hij praatte ook best veel tussen de liedjes door en dat is ook gewoon super leuk.













Het was een erg geslaagd weekend. Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad en heb nog Bieber Fever :) Het is toch iets speciaals wat je je hele leven bij blijft. Ik heb van de tweede dag alles gefilmd. Kijk voor meer foto's/filmpjes even op mijn Instagram: www.instagram.com/iamcharmaynex




Ik hoop dat jullie deze plogs leuk vinden. Ik ben benieuwd naar wat hij in de toekomst nog gaat doen en ik hoop op nog meer concerten. En natuurlijk een Purpose movie !






xoxo charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground