Plog ♡ Concert Justin Bieber 08-10-2016

zaterdag 15 oktober 2016


Zaterdag 8 en zondag 9 oktober ben ik naar het concert van Justin Bieber geweest. Vandaag vertel ik jullie mijn ervaring over de zaterdag. Morgen komt er een plog over zondag. 












Zaterdag gingen we al vroeg richting het Gelredome in Arnhem. Het was ongeveer 2 uurtjes rijden. Toen we daar aankwamen gingen we eerst nog even het winkelcentrum in om nog iets te eten. Daar is het namelijk heel duur en als je eenmaal staat, ga je natuurlijk ook niet meer van je plek weg. In het winkelcentrum zat een Mc Donalds, dus daar gingen we iets eten. Toen liepen we richting het Gelredome. Daar aangekomen was er echt een mega rij, dus ik zei al: Dit is vast onze rij. En ja hoor, natuurlijk was dat hem. Wij hadden de eerste dag staanplaatsen, net zoals half Nederland. We moesten niet heel erg lang meer in de rij staan voor dat de deuren open gingen. Toen we steeds dichter bij de deur kwamen, kwamen we steeds meer eten, kussens en dekens tegen van mensen die daar al de hele dag zaten. Natuurlijk is het leuk om vooraan te staan, maar zo ver zal ik nooit gaan. Dan koop ik liever gewoon tickets met early excess, maar helaas had je die niet bij dit concert. Toen we binnen waren, was de zaal nog best leeg vergeleken met de mega rij die buiten stond. We konden nog makkelijk aan het hek staan. Als het kan doe ik dat veel liever, want dan kan je tenminste nog een beetje leunen en heb je minder kans om flauw te vallen of plat gedrukt te worden. Zo midden in de menigte staan lijkt me ook helemaal niks. We stonden niet voor aan, maar dat had ik ook zeker niet verwacht. We hadden best kut plekken, want er stonden allemaal camera's voor en de mensen voor me waren ook vrij lang. Ik kon hem alleen zien als ik op mijn tenen stond of als ik echt helemaal over het hek heen ging hangen. 17:00 uur gingen dus de deuren open en om 19:00 uur begon het voorprogramma. En ik moet echt zeggen dat alles optijd begon. Meestal loopt het bij een concert mega uit. Er waren 2 voorprogramma's. Mic Lowry en The Knocks. Allebei echt verschrikkelijk. Met het laatste liedje van The Knocks kwam Eva Simons optreden. Het voorprogramma duurde tot ongeveer 5 voor 8. Rond 10 over 8 begon Justin Bieber. Het concert was super leuk. Hij zong inderdaad een paar liedjes niet live, maar dat komt omdat hij ook veel danst in zijn liedjes. En welke artiest zingt nou zijn/haar hele concert live? Dat red je toch nooit? Het was gewoon super gezellig en het gaat erom dat je hem live ziet. En veel zong hij wel gewoon live. Rond 10 over 9 was er een pauze van 20 minuten. Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt, maar op zich was het best wel chill. Ik merkte wel dat er echt veel mensen waren die veel liedjes niet konden. Zo stond er een meisje naast ons die helemaal lijp werd omdat ze dacht dat ze Justin Bieber zag, maar met zijn concert niks meezingen en als ze meezong was het fout. Echt niemand om ons heen zong mee of filmde. Daat irriteerde ik me echt aan. Dan denk ik van er zijn zoveel beliebers die jullie plek hadden willen hebben. Maar dan wel meezingen met zijn bekendere liedjes zoals Love Yourself, Sorry, What Do You Mean, As Long as You Love Me en Boyfriend. Rond 22:00 uur was het concert afgelopen. Toen gingen we nog even het tourboek halen. Terwijl we in de rij stonden, zat Justin zelf in zijn tourbus onderweg naar zijn hotel. Dat was wel grappig om een keertje mee te maken. Niet dat je iets zag, want de ramen waren geblindeerd. Toen liepen we weer terug naar het winkelcentrum waar de auto stond en gingen we weer terug naar huis. Met een heel goed gevoel, want binnen hadden we gezien waar we zondag stonden en dat was echt super dichtbij. We reden weer 2 uur lang naar huis en ik was echt dood. Ik ben ook in slaap gevallen in de auto. Thuis ging ik meteen douchen en lekker mijn bed in, want de volgende ochtend moesten we alweer vroeg weg. Het was een geslaagde dag met een goed uitzicht naar de volgende. Justin is een geweldige performer. 











Zo druk was het ongeveer :)




Ik hoop dat jullie deze plog leuk vinden. Morgen komt het artikel online over de tweede dag van het concert. 






xoxo charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground