Favorieten ♡ september 2016

woensdag 5 oktober 2016


Ik heb de afgelopen maand weer een paar favorieten producten voor jullie verzameld en vandaag neem ik ze een voor een door.




Gliss Kur & Roots haarmasker



Ik ben de afgelopen tijd weer helemaal van de haarmaskers. Ik gebruik ze ongeveer een keer in de week gelijk met de wasbeurt van mijn haar. Ik gebruik dan alle twee de maskers. Roots in de wortels van mijn haar en de Gliss Kur in de lengtes. Mijn haar voelt dan super zacht en verzorgd aan. Echt een super combinatie voor mijn haar !




Makeup Studio False Lashes - nummer 14



Oke, ze zien er ondertussen een beetje dramatisch uit, omdat ik ze zo vaak heb gedragen. Ze zijn echt zo ontzettend mooi ! Hele mooie lashes voor everyday. Ik kreeg vaak de vraag van heb je nou nepwimpers op of... Zo natural zien ze er dus uit. Ik hou er echt van. Deze zaten in mijn makeup pakket van school en ik heb ze nu pas eigenlijk 'ontdekt'. Ik ga als ik weer eens in Amsterdam ben, zeker nieuwe kopen. Ik heb ook een kortingspas van Makeup Studio, dus die ga ik zeker gebruiken. Het beste aan de wimpers vind ik dat je gewoon niet goed ziet dat ze nep zijn. 




The Body Shop Himalayan Charcoal purifying mask



Je kon laatst bij TBS gratis maskertjes halen, dus ik heb dat uiteraard gedaan. En daar zat deze ook bij. Ze hebben een aantal nieuwe maskers uitgebracht, waarvan een paar ook vegan zijn. Ze zijn allemaal met natuurlijke producten en ze zien er stuk voor stuk heerlijk uit. Mijn huid was echt dramatisch, dus ik pakte deze erbij en wauw, ik ben echt verliefd. Hij voelde echt heerlijk op mijn huid. Hij tintelde heel erg, maar dat geeft wel aan dat hij iets doet. Hij voelde echt heel erg fijn aan. Je voelde echt de werkstoffen werken. Wat mij voor al op viel is dat het masker echt heel erg snel intrekt. Misschien komt dat ook omdat er in zo'n zakje niet heel erg veel zit en ik altijd wel wat meer product aanbreng. Toen ik hem eraf haalde, voelde mij huid echt super lekker aan. Heel erg schoon en fris. Ik hou echt van dat gevoel. Als ik een beetje mijn masker stash heb uitgedunt, dan ga ik deze zeker kopen. 




Milani Luminoso blush



De laatste tijd pakte ik deze prachtige blush ook weer wat vaker. Ik was helemaal in mijn koraal kleuroge stemming. Dit was juist een blush die ik nooit echt pakte, maar nu juist wel heel erg vaak. Ik vind hem echt geweldig en pak hem ook bijna elke dag. Hij matcht ook heel erg goed met de lipstick van Mac die ik laatst reviewde.




Kiko eyebrow sculpt - 01



Dit potloodje van Kiko heb ik de afgelopen maand ook lekker vaak erbij gepakt. Mijn wenkbrauw routine heb ik echt versneld met dit. Ik ben er zo blij mee, want ik deed er altijd super lang over. Wenkbrauwen zijn ook niet echt mijn sterkste punt. Wil je meer weten over dit product? Lees dan hier mijn review. 




En dat waren alle favorieten van de afgelopen maand. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. 






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground