Shoplog ♡ Alkmaar Shopping Night september 2016

woensdag 28 september 2016


Afgelopen zaterdag was het Shopping Night in Alkmaar. Ik heb een aantal nieuwe dingen gekocht en ga ze vandaag aan jullie laten zien. 















Als eerste heb ik deze broek gekocht bij de H&M Devided. Ik was al een tijdje op zoek naar zo'n grijze broek, alleen kon ik de perfecte steeds niet vinden. En eindelijk heb ik hem. De broek kostte €29,99, maar ik had nog een 15% kortingsbon, dus er ging nog iets vanaf. Altijd leuk. De broek zit echt super lekker. Precies de broek waar naar ik opzoek was !





Dan heb ik dit jurkje bij de Vila gekocht. Ik twijfelde tussen zwart of donkerblauw, maar ik ben toch voor donkerblauw gegaan. Ik heb al zoveel zwarte jurkjes en de donkerblauwe stond ook gewoon veel leuker. Je kunt de jurk op 3 manieren dragen. Zo als hij nu op de foto staat, met de rits achter. 





Je kunt hem ook zo dragen, met de rits naar voren. 





Of je draagt hem zo als vest, met de rits open. Super leuk bedacht ! De mouwen zijn 3 kwart wat lekker is voor de herfst. Heb ik toch weer een leuk jurkje in mijn stash, die niet perse chic is voor kerst. Dat was mijn goal dit jaar. Leuke jurkjes voor 'everyday' vinden. Dit jurkje kostte met korting €27,96.




Dan heb ik verder nog wat lingerie gekocht, maar daar ging ik maar even geen foto van maken :) Het was derde artikel gratis, dus ik heb leuk geshopt. Ik ben zeer goed geslaagd. Ook heb ik een nieuw borsteltje voor mijn Clarisonic gekocht. Eerdaags komt daar een hele review over. Ik heb mijn Clarisonic nu al 2 jaar en heb er nog steeds geen review over gemaakt. Kan ik tenminste wel zeggen dat ik hem heel goed heb getest. Ik zie namelijk vaak voorbij komen dat mensen het artikel van mijn silkn sonic clear gezichtsborstel lezen die ik ooit had. Maar dat was echt een k*t ding. Dan denk ik ook van neeee, mensen, jullie moeten echt de Clarisonic kopen ! Daarom ga ik er binnenkort maar even een review over schrijven. 




En dat waren alle dingen die ik zaterdag gekocht heb. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. Ik ben vooral super blij met het jurkje !






xoxo charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground