Review ♡ Kiko Eyebrow Sculpt - 01

zaterdag 17 september 2016


Mijn wenkbrauwen vind ik altijd het minder leuke klusje van mijn make-up routine. Tuurlijk vind ik het eindresultaat mooi, maar het duurt bij mij altijd zo lang voor dat dat is bereikt. Ik ben niet zo'n ster in wenkbrauwen. Ik wou mijn routine makkelijker maken en heb dus dit potloodje gekocht om te testen. Vandaag geef ik jullie mijn mening.






Ik ben nooit echt zo van de wenkbrauwpotloodjes geweest, omdat het bij mij nooit echt werkte. Ze gaven nooit genoeg pigment af en ik kon er gewoon niet goed mee werken. Toch wou ik het weer eens proberen en kocht ik deze. Eigenlijk wou ik die van Anastasia kopen, maar ik dacht ik probeer eerst wel eentje die iets meer betaalbaar is, voor dat ik denk van nee dit is toch niet mijn ding. 





Ik kocht het wenkbrauw potlood in de kleur 01. Deze leek een beetje op mijn Anastasia dipbrow in Taupe en natuurlijk moet het potloodje er wel bij passen. 





En zo ziet het potlood eruit. Aan de ene kant het potloodje en aan de andere kant een handig borsteltje. Erg handig dat ze dat hebben gedaan. 





Hij heeft een beetje een aparte vorm, wat ik op zich wel grappig vind. Maar of het nou grappig is of niet, het moet wel handig zijn. En gelukkig is deze vorm wel handig. Een strak puntje en een groot gedeelte om je wenkbrauw mee in te kleuren. 





En ohja, hier nog de ingrediënten voor degene die geïnteresseerd zijn. 









Hier zien jullie de kleur. Hij lijkt echt sprekend op mijn dipbrow. Echt super fijn en toevallig. Het is een koele kleur, dat gokte ik in de winkel al.





Ik ben heel erg blij met dit potloodje. Wat ik nu vaak doe is mijn wenkbrauwen inkleuren met deze en dan de strakke lijnen met mijn dipbrow maken. Hij werkt heel fijn en ik had ook geen struggles met het pigment. Soms gebruik ik ook alleen dit potloodje, dat is iets natuurlijker. Maar ik vind strak ook erg mooi. Het is net waar ik zin in heb. 




Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden. Ik heb dit potloodje gekocht bij de Kiko winkel in Alkmaar. Hij kostte €6,90. 






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground