Review ♡ City Color City Chic lipstick - B2 One Night Stand

zaterdag 24 september 2016


Vandaag review ik deze lippenstift van City Color. Na een aantal keer besteld te hebben bij boozyshop en wat probleempjes hebben gehad, hadden ze mijn deze lippenstift opgestuurd. Vandaag review ik hem voor jullie.

















Dit merk kwam mij eigenlijk totaal niet bekend voor, maar ik sta open voor nieuwe dingen , dus kom maar op. Ik vond de kleur gelijk al interessant. Ik heb niet veel donkere kleuren in mijn stash, maar wil die wel graag hebben. Ik ben dan ook van plan om aankomende winter er aan paar te gaan kopen. De lippenstift heet B2 One Night Stand.







De verpakking ziet er prima uit voor een budget product. Lekker simpel. Ook een leuk detail dat je de kleur onderaan al kunt bekijken. Handig voor als je meerdere kleuren hebt, dan weet je precies welke kleur je pakt. En het logo die in de lippenstift gedrukt zit vind ik ook wel grappig. Niet heel veel merken doen dat. 







En zo ziet de kleur er dus uit. Ik vind de kleur echt fantastisch, alleen dekt hij voor geen meter. Ik vind hem ook niet lekker aanvoelen op mijn lippen. Hij voelt veel te 'waterig' of zo. Misschien ben ik een beetje verwend omdat ik de lippenstiften van Mac 'gewend' ben, maar ik vond hem gewoon niet fijn, ondanks dat de kleur heel erg mooi is. Ik heb de lippenstift aan mijn moeder gegeven, misschien vind zij hem wel fijn. Als de kleur dekkender was geweest dan had ik hem zeker zelf gehouden en vaak gaan dragen, maar helaas. 





Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden. Je kunt de lippenstift bestellen op www.boozyshop.nl







xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground