Review ♡ Boozybrush Small contour B12

zaterdag 3 september 2016


Al een tijdje was ik opzoek naar een goede kwast om echt mee te contouren. Ik kwam deze tegen en die zag er best fijn uit. Ik werd nieuwsgierig, want hij is ook nog eens budget. Vandaag review ik deze Boozybrush voor jullie. 





Het is de small contour B12 kwast. Ik heb wel meerdere kwasten om bronzer mee aan te brengen, maar geen een om goed mee te shapen. Toen ik rond keek op boozyshop.nl kwam ik deze tegen voor een leuk prijsje. Zonder na te denken ging hij mijn winkelmandje in. 















De kwast is precies de goede grootte om mee te shapen. De haren zijn super zacht. Ik heb heel erg veel zachte kwasten in mijn stash en er kome steeds weer zachtere bij, maar dit is echt de zachtste kwast die ik tot nu toe heb gevoeld. De haren staan ook op perfecte afstand van elkaar. Niet te dicht op elkaar zodat je heel erg veel product in een keer pakt. Maar ook niet super ver uit elkaar. Je pakt precies genoeg product en de kwast blend het product ook super mooi in je huid. 





Ik ben heel erg blij met deze contour kwast. Hij doet zijn werk goed en voelt fijn aan. En dat voor een heel klein prijsje. De review is wat aan de korte kant, maar meer kan ik er simpelweg gewoon niet over zeggen. 




Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden. Ik heb deze kwast besteld op www.boozyshop.nl en hij kostte €2,99.






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground