Everyday make-up look ♡ september 2016

woensdag 14 september 2016


De afgelopen tijd is mijn everyday make-up look weer iets veranderd, dus het werd tijd om daar eens een artikel over te schrijven. Het is geen look wat mensen snel zullen dragen overdag, maar ik wel. 




Ik begin met een primer en op het moment gebruik ik deze vaak. Een prima primer die mijn make-up de hele dag goed op zijn plek laat zitten. En hij ziet er ook nog eens super cute uit. Ik zag altijd foto's op We Heart It van deze primer en toen wou ik hem altijd heel graag hebben. En afgelopen jaar kwam hij eindelijk naar Nederland. 





Ook gebruik ik weer een oude favoriet. Op deze foundation van Catrice kom ik altijd weer terug. Hij blijft toch het mooiste en het goedkoopste. Ook is dit de kleur die gewoon perfect bij mijn huid past. De drie dingen die juist tellen in een foundation. Voor meer informatie kunnen jullie mijn review hier lezen.





Om mijn gezicht af te poederen gebruik ik deze losse poeder van Catrice. Ik bake dan echt mijn hele gezicht, omdat mijn make-up anders niet goed blijft zitten. Deze poeder doet zijn werk goed. Ik brneg de poeder dan ook aan met mijn beautyblender. Dan blijft het al helemaal goed zitten. En het geeft een heel erg mooi effect. 





Om mijn gezicht iets meer vorm te geven, gebruik ik dit contour palette van Freedom. Een heel mooi palette wat echt perfect is voor de lichte huid. Benieuwd naar hoe hij eruit ziet? Lees dan hier mijn review.





Voor mijn wenkbrauwen gebruik ik de Anastasia Bevery Hills Dipbrow Pomade in Taupe en een nieuw potloodje van Kiko. Ik wou mijn wenkbrauw routine iets versnellen, dus heb ik er een potloodje bij gekocht om te kijken hoe dat zou werken. Ik ben erg tevreden over het resultaat. Binnekort komt er een review online over het wenkbrauwpotloodje. 





Al een aantal maanden gebruik ik alleen maar dit prachtige ogenschaduw palette. Ik vind hem echt geweldig, de kleuren bevallen mij echt prima. Ik gebruik de eerste kleur om alles te setten. De vierde kleur in mijn arcadeboog en daarna de zevende kleur in mijn arcadeboog om het iets meer diepte te geven. De vierde kleur gebruik ik dan ook op mijn ooglid en dan de allerlaatste kleur in de buitenste ooghoeken. Dat is de matte look die ik meestal met dit palette maak. Anders gebruik ik vaak de vijfde kleur. Lees mijn review over dit palette hier.





Deze blush gebruik ik als highlighter. Ik vind hem niet echt kleur hebben en veel te veel shimmer voor een blush, wel jammer, maar ach een nieuwe highlighter erbij was ook wel leuk. Ik gebruik geen blush voor deze look, omdat de ogen al heftig zijn. Dat geeft dan geen mooi effect als je er dan ook nog eens blush bij doet. En de highlighter heeft wel ieeeetsje kleur, dus dat scheelt ook. Mijn review over deze blush/highlighter kun je hier lezen.





En als laatste maakte ik de look af met nepwimpers. Soms gebruik ik ook nog eyeliner, maar meestal sloeg ik dit over. Deze nepwimpers zijn van Bourjois, maar ik heb eigenlijk echt geen idee welk nummer het is. Maar ze zijn in ieder geval van Bourjois, dus mocht je ze mooi vinden, misschien kan je ze vinden. 




En dat is de look die ik de laatste tijd vaak maak. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. Als jullie vragen hebben, mogen jullie die altijd stellen. 






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground