8 make-up kwasten voor €17,50?! ♡

woensdag 7 september 2016


Helaas is de actie al voorbij, maar ik heb 8 kwasten weten te scoren voor €17,50 !! Vaak kost 1 kwast dat, dus dat is echt een koopje. Maar is het dan ook wel wat? Dat ga ik jullie vandaag vertellen.




Boozybrush Round Buffer 1500















Deze kwast is echt zo ontzettend fijn ! Ik heb 2 foundation kwasten besteld en dacht dat deze de 'minst' fijne zou zijn, omdat ik zo'n soortgelijke kwast heb die ik ook niet helemaal geweldig vind. Maar ik vind deze juist veel beter. Hij brengt je foundation super snel en makkelijk aan en zorgt er ook voor dat de foundation goed dekt. En het ziet er ook nog eens super mooi uit, niet streperig. 




Boozybrush stippling 1900















Dit was dus de foundation kwast waarvan ik dacht dat hij helemaal geweldig zou zijn. Maar helaas. Hij is super streperig en de haren plakken helemaal aan elkaar vast. Ik moest echt heel lang blenden voor dat het minder streperig werd, maar ik had het toch opgegeven en pakte mijn beautyblender erbij. Super jammer, maar ik denk dat het komt omdat ik best wel wat foundation gebruik. Het is meer een kwast om te gebruiken met bijvoorbeeld een bb cream. Ook werkt hij goed voor het vervagen van dingen. Hij blijft zeker niet achter in mijn kwasten stash. Ik gebruik hem zeker wel.




Boozybrush Tapered Highlighter 3300















Een echte highlighter kwast ontbrak ook nog in mijn stash. Ik heb wel een kwast, maar die gebruik ik soms ook voor poeder aan te brengen onder mijn ogen enzo, dus dat was een beetje onhandig. Deze kwast is superzacht en brengt highlighter mooi aan op mijn jukbeenderen. De kwast is precies de goede maat, niet te klein en niet te groot. Een prima highlighter kwast.




Boozybrush Large Shader 5200















Ik had geen idee waarvoor deze kwast ik ging gebruiken en hoe groot ie was, maar ik dacht ach, hij zal vast wel ergens voor dienen. Ik gebruik hem om mijn ooglid mee te setten met een witte/transparante poeder. Ik set van mijn wenkbrauw tot de arcadeboog. Dan gaat het blenden allemaal ietsje makkelijker. Je zou hem ook kunnen gebruiken voor als je bijvoorbeeld een kleurtje op je ooglid wilt. Dat gaat dan super snel en gemakkelijk.




Boozybrush Large Tapered Blender 6500











Blending kwasten kan je nooit teveel hebben. Deze kwast doet zijn werk, maar het heeft allemaal wel wat meer tijd nodig. De kwast is niet heel stevig, dus de kleur pakt niet meteen heel goed. Je moet het opbouwen. Maar voor de rest is het een prima kwast die wel doet wat hij moet doen. 




Boozybrush Tapered Blender 6400











Deze kwast gebruik ik om mijn ogen meer definitie te geven. Ik doe bijvoorbeeld een kleur in mijn arcadeboog met de blending kwast hier boven, maar met deze kwast pak ik een donkerdere kleur en geef ik het meer diepte. Je zou hem ook gewoon als blending kwast kunnen gebruiken, net wat jij wilt. Je kan blending kwasten meestal wel voor meerdere dingen gebruiken. 




Boozybrush Fluffy Blender 6700











Deze kwast lijkt een beetje op de 6500, maar zoals ik al zei, je kan nooit te veel blending kwasten hebben. Deze kwast gebruik ik voor alles en nog wat. Meestal als schone blending kwast om de boel mee te vervagen. Je kan hem voor veel dingen gebruiken. 




Boozybrush Blender 6000











En als laatste ook nog een hele multi functionele kwast. Deze gebruik ik om een kleur op mijn ooglid aan te brengen, highlight op mijn wenkbrauw bot of om mijn ooglid te setten. Je kunt er ook mee blenden. 




(Dit zijn de normale prijzen zonder de korting die er toen was)
Round Buffer 1500 ♡ €6,49
Stippling 1900 ♡ €5,99
Tapered Highlighter 3300 ♡ €4,99
Large Shader 5200 ♡ €2,99
Large Tapered blender 6500 ♡ €2,99
Tapered blender 6400 ♡ €2,99
Fluffy blender 6700 ♡ €3,49
Blender 6000 ♡ €3,49




Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. De kwasten kun je online bestellen op www.boozyshop.nl






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground