Review ♡ I Heart Makeup Blushing Hearts ♡ Peachy Pink Kisses

zaterdag 20 augustus 2016


Ze zijn al een tijdje uit, maar vandaag review ik voor jullie deze prachtige blush. Beter bekend als een dupe van de Too Faced blushes. Ik zag hem online en ik werd meteen verliefd. Benieuwd? Lees dan snel verder !






Omdat ik over ben naar mijn tweede jaar en ook nog eens een niveau hoger ga doen, wou ik mezelf verwennen met make-up producten. Ik keek wat rond op de site van Boozyshop en vond een aantal leuke artikelen. Het Freedom Pro Strobe palette was ook een artikel die ik toen besteld heb. Er komen nog 2 artikelen aan met producten die ik toen besteld heb.




















Dit is hoe de verpakking van de blush eruit ziet. Ik vind het er heel egr cute uitzien. Rustig, met leuke versiering. Dit is trouwens het eerste product dat ik van dit merk test.






De ingrediënten voor degene die daar interesse in hebben. Laten we nu snel doorgaan naar het product zelf !











Ik werd echt gelijk verliefd op de blush. Ik vind hem echt prachtig. Ik vond deze blush persoonlijk wel de mooiste van allemaal. De mooiste die echt bij mijn huid past tenminste. Ik wou er al heel lang graag eentje proberen en ik had ze eindelijk online gevonden. Ik vind de 3 kleuren super mooi en de glow ook. Ik kon echt niet wachten tot dat ik ze kon gaan proberen. Laten we door gaan naar de swatches, zodat jullie de kleuren nog beter kunnen zien.






Van links naar rechts: Alle kleuren gemixt - de donkerste kleur - de middelste kleur - de lichtste kleur





Hier nog een keer alle kleuren door elkaar gemixt. Ik vond de swatches echt prachtig en kon niet wachten om de blush uit te proberen. Ik was zo benieuwd hoe de blush er op mijn huid uit zou zien. 






Nou, dat is dus zo... Ik zag totaal geen kleur, alleen maar heel erg veel glans. Het lijkt echt net een highlighter met echt super veel glans, dat wel. Ik vind het jammer dat je de kleuren bijna niet ziet. Je ziet ze heel erg licht, maar de glans trekt alle aandacht. Het is dus geen basic blush om even een kleurtje op je wangen aan te brengen. Je krijgt een HEEL subtiel kleurtje op je wangen met super veel glans. Het is niet wat ik verwacht had van de blush, maar desondanks vind ik hem nogsteeds super mooi. En gelukkig zie je wel een beetje kleur. 






De blush was niet helemaal wat ik verwacht had, maar ik vind hem als nog super mooi. Perfect voor bijvoorbeeld een heftige ooglook, waarbij je niet teveel blush wilt gebruiken, maar toch wel iets op wilt hebben. Highlighter hoef je zeker niet meer toe te voegen, want de glans die er vanaf komt is echt veel. Dit zie je trouwens niet op de foto die ik maakte hierboven, maar dat is echt zo. Je ziet het trouwens wel op de swatches op mijn arm. 




Ik ben als nog helemaal verliefd op dit product. Ik hem hem gekocht op www.boozyshop.nl en hij kostte €6,49. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. 







xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground