Review ♡ Freedom pro strobe palette

zaterdag 6 augustus 2016


Ik was al een tijdje opzoek naar een contour palette met kleuren die draagbaar zijn voor mijn lichte huidskleur. In sommige paletten zitten dan weer 3/4 kleuren die ik dan niet gebruik en dat vind ik zonde. Ik ging laatst wat rondkijken op internet en toen vond ik dit palette. Hij leek op de foto's perfect, dus ik hem hem besteld en vandaag review ik hem. 












Voor €14,95 heb je dus een contourpalette met 6 kleuren en een kwast. En dan zijn het ook nog 6 kleuren die ik prima bij mijn huidskleur kan gebruiken. Ik heb mijn match made in heaven gewoon gevonden en dat voor zo'n klein prijsje. Je hebt dit palette ook in een cream variant, maar ik vind poeders fijner. Niet dat ik ooit cream geprobeerd heb, maar laat dat ook maar niet aan mij over. Poeder vind ik veiliger. 





Hier wat ingrediënten voor degene die daar geïnteresseerd in zijn. 










Voordat we naar het palette zelf gaan, gaan we eerst even naar de kwast die erbij zit. De kwast is echt zo'n contour brush die je heel veel ziet tegenwoordig. Je kunt hiermee echt strakke contourlijnen mee maken. Ik was echt blij dat deze kwast erbij zat. Super leuk dat ze dat doen. Good job ! De kwast zelf is heel stevig, maar mega zacht. Hij doet zijn werk perfect. Het is niet zomaar een kwastje wat er even bij zit. Hij is kwalitatief oof zeer goed. 










Dit zijn de kleuren uit het palette. 3 highlighters en 3 contour kleuren. Echt perfect voor de lichtere huid. De eerst 2 highlighters zijn matt en de laatste is glimmend. De eerste contourpowder vind ik echt een kleur om mee te shapen, de tweede als je iets bruiner bent van vakantie of om hem iets heftiger te maken en de derde vind ik meer een bronzer. Een heel gevarieerd palette dus en daar hou ik wel van. 





En hier de swatches. De eerste kleur zie je niet heel erg duidelijk, goed kijken ! Ik vind de kleuren echt perfect. Vooral de contour kleuren, ze zijn helemaal niet te donker. Zelfs de donkerste kleur niet. 






Ik vind dit palette echt geweldig. Ik ben echt helemaal verliefd. Alle kleuren zijn ook gewoon perfect voor mijn huid. De eerste 2 highlight kleuren zijn super om gebieden iets op te lichten en de laatste heeft een shimmer in zicht zitten, dus die kan je perfect als highlighter gebruiken. Die trouwens ook echt heel erg mooi is. Het is een koele highlighter. De eerste kleur van de 3 contour kleuren is perfect om mee te shapen. De tweede gebruik ik om mijn contour wat heftiger te maken. Maar die gebruik ik dus niet elke dag. Alleen voor een feestje bijvoorbeeld. En dan de derde kleur vind ik meer een bronzer, dus die gebruik ik daar ook voor. Om mijn gezicht een beetje op te warmen. En de kwast die erbij zit is ook super. Daar kun je echt een heftige contourlijn mee maken. Iets wat ik niet elke dag wil, dus ik gebruik hem niet elke keer, maar hij is echt wel super fijn. Echt leuk dat ze dat erbij doen. 




Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden. Ik heb dit palette besteld bij www.boozyshop.nl. Dit palette kostte €14,95. 







xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground