Producten uit mijn stash die ik (bijna) nooit gebruik ♡

woensdag 10 augustus 2016


Iedereen heeft ze wel: producten in je stash die je, helaas, bijna nooit gebruikt. Ook ik heb ze en vandaag laat ik ze stuk voor stuk aan jullie zien.















Laat ik beginnen met mijn Morphe Brushes palette. Ik kreeg dit palette met al de losse pans voor mij verjaardag. Dat was 19 april, sindsdien heb ik hem 1 keer gebruikt. Dat komt misschien ook omdat niet alle pans in dit palette passen. Ik had niet goed opgelet en zag niet dat er ook grotere waren. Maar zelfs nu is een magnetisch palette heb, waar nu alles in zit, gebruik ik hem nog steeds niet echt vaak. Ik wil zo graag spelen met make-up, maar dan denk ik van nee, ik doe wel gewoon weer de oude, vertrouwde look, omdat ik weet dat die mooi is en wel lukt. Ik moet hem gewoon een beetje ontdekken en er een paar mooie looks mee creëren. Ik wil hem zo graag gaan gebruiken, maar ik doe het steeds niet. Vanaf nu ga ik hem echt een keertje pakken. 















Ook deze 'bronzer' (ik vind het meer een blush) ligt al heel erg lang in mijn stash. En met heel erg lang bedoel ik Kerst 2014. Ik denk dat ik hem niet gebruik omdat hij best fel is en ik gebruik meestal wat lichtere blushes. Maar als ik er zo naar kijk heeft hij best wel iets weg van Nars Orgasm. De kleur en de shimmer, die je op deze foto niet ziet btw. En steeds als ik er naar kijk denk ik: Wauw, hij is zo mooi, maar ik pak hem echt nooit. Terwijl hij echt prachtig is. 














Deze blush had ik in 2015 voor mijn verjaardag gekregen van mijn vriendje en ik heb hem echt heel erg weinig gebruikt. Ik vind het zo zonde, want ik vind hem echt heel erg mooi. Zelfs laatst nog toen testte ik een foundation uit bij Mac en vroeg ze nog of ze een blush mocht aanbrengen. Dus ik zei ja natuurlijk. Ze had echt een hele mooie blush gepakt, dus ik vroeg welke het was. Toen bleek het dus deze te zijn. Ik moet hem dus echt vaker gaan pakken, want deze staat echt heel erg mooi. 









Oogpotlood is ook iets wat ik niet vaak draag. Niet specifiek deze, maar het is er toch eentje van Chanel die ik nooit pak. Ik heb eigenlijk bijna nooit iets op mijn onderste waterlijn. Geen oogpotlood, geen ogenschaduw en geen mascara. Ik vind het gewoon minder mooi ofzo. Ik vind het bij andere wel altijd super mooi en dan denk ik van ja, dat wil ik ook. Maar, ik moet zeggen dat ik het oogpotlood van al deze producten die ik niet vaak gebruik, wel het meeste gebruik. Dus hey, toch iets om 'trots' op te zijn. 









En als laatste, deze 2 Mac lippenstiften. Links is Please Me en rechts is Angel. Ik heb veel Mac lippenstiften, dus het is logisch dat ik sommige niet vaak draag, maar deze pak ik eigenlijk nooit. Zelfs vel roze en rode kleuren pak ik vaker dan deze 2. En bij andere vind ik ze zo mooi, maar ik pak ze simpelweg gewoon nooit. Dat is eigenlijk bij elk product zo. Ik vind het super mooi, maar pak het gewoon niet. Waarschijnlijk omdat er iets mooiers en vertrouwelijkers in mijn stash zit. Dat ik toch stiekem denk: Ja, maar deze is sowieso goed. Stom he?





Ik heb echt geen idee waarom ik al deze prachtige producten niet vaak pak, maar hierbij beloof ik dat ik ze echt uit ga proberen en vaker ga gebruiken. Wie weet zien jullie ze eerdaags terug komen in een favorieten artikel. Dat hoop ik wel tenminste.




Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. Als jullie vragen hebben, mogen jullie die altijd stellen.






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground