Mijn liefde voor ♡ de Beautyblender

woensdag 24 augustus 2016


De beautyblender is denk ik wel de meest bekende makeupspons in de beautywereld. Er is bijna geen een net zo fijn als de beautyblender. Ook ik vind hem helemaal top en vandaag vertel ik jullie waarom. 







Ik gebruik mij beautyblender nu al zo'n 3 jaar. Ik moet zeggen dat er wel echt periodes zijn geweest dat ik hem gebruikte. Eerst gebruikte ik hem veel en toen een hele tijd weer niet. Het wisselde steeds af. De afgelopen tijd pak ik hem steeds weer elke dag, dus toen bedacht ik om er een artikel over te maken, want ik kom steeds maar wee terug bij de beautyblender. Hij is gewoon zo ontzettend fijn. Ik vind het de beste manier van foundation aanbrengen. 







De beautyblender is een makeup spons die veel groter wordt als je hem nat maakt. Het is ook de bedoeling dat je hem nat maakt, anders neemt hij heel erg veel foundation op en dat is natuurlijk niet de bedoeling. De beautyblender brengt foundation heel mooi, egaal aan. De dekking is optimaal. Ik hou wel van een beetje dekking, dus dat vind ik super fijn. Je kunt de beautyblender gebruik voor foundation, concealer, poeder en andere creme producten. Ik gebruik hem zelf alleen voor foundation, concealer en poeder. Poeder? Ja, poeder. Het werkt echt heel erg goed voor mijn vette huid. Mijn foundation routine waar ik laatst een artikel over gemaakt heb, gebruik ik al niet eens meer. Wat ik nu doe is foundation, concealer en dan heel veel poeder op mijn beautyblender. Ik 'bake' mijn gezicht helemaal in en laat het even zitten. Daarna dep ik het weer weg met mijn beautyblender. Ik glim dan gewoon de hele dag niet meer. Het is echt geweldig en ik snap niet dat ik daar niet eerder op ben gekomen. Ik denk dat de beautyblender de poeder echt in mijn huid dept en de foundation en dat dat met een kwast net niet helemaal lukt.  







De beautyblender is gewoon zo veelzijdig. Het is niet gewoon 'een foundationspons' nee het is veel meer dan dat. Dat is ook het gene wat ik zo fijn vind aan de beautyblender. Het is de snelste, makkelijkste en mooiste manier van foundation, concealer en poeder aanbrengen. Dat vind ik tenminste. Je moet wel goed voor hem zorgen, want hij heeft veel liefde en aandacht nodig. Na elk gebruik evne wassen met koud water en babyshampoo. Waarom geen warm water? Omdat dat de place to be is voor schimmels. Been there done that, dat wil je echt niet. Het is wel zo hygiënisch om hem elke keer even te wassen. zo krijg je hem het meest schoon. Als je hem na een paar keer gebruiken past wast, dan krijg je hem niet zo schoon namelijk. 





De beautyblender is echt geweldig. Ik raad hem iedereen aan. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. Je kunt de beautyblender kopen bij de Douglas en kost €19,95. 








xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground