Favorieten ♡ augustus 2016

zaterdag 27 augustus 2016


Deze maand heb ik weer eens een favoriete artikel voor jullie. Dit zijn vooral nieuw producten die ik de afgelopen maand met heel erg veel liefde heb gebruikt. Vandaag deel ik ze met jullie.




Boozy brush - Round Buffer 1500

 & 

Catrice all matt plus foundation - 010 light beige



Deze kwast heb ik afgelopen maand binnen gehad en getest. Ik werd meteen de eerste keer dat ik hem gebruikte verliefd. Ik had 2 foundation kwasten besteld, waarvan ik dacht dat dit de minst goede zou zijn, omdat ik zo'n soort kwast al heb die ook niet echt geweldig is. Maar ik vind deze juist veel en veel beter. Hij brengt foundation super makkelijk en snel aan en behoud je dekking heel erg goed. De 3 dingen die ik precies zoek ik een foundationkwast. Hij is echt super fijn en ook nog eens super budget. Ook heb ik weer eens mijn geliefde Catrice foundation gekocht. Mijn Mac foundation is namelijk bijna op, maar ik had even het geld niet om €30 neer te leggen voor een nieuwe foundation, dus toen heb ik mijn oude, vertrouwde maar weer eens gehaald. Hij blijft echt super, want ik kom er steeds weer op terug. Voor meer info lees dan mijn review hier. 




Nep wimpers



De afgelopen maand heb ik ook vaak nepwimpers erbij gepakt. Ik vind ze altijd zo mooi, maar deed ze eigenlijk nooit op, omdat het toch 'anders' is. Maar ik ging het dus gewoon een keer proberen en het is echt geweldig. Je wordt meteen verslaafd. Het staat (vind ik) veel mooier dan mascara. Dit zij  de 3 die ik de afgelopen maand heb gebruikt. Het zijn trouwens ook de enige 3 die ik heb, dus vandaar :) De rechtsboven is van Essence en de onderste is van Bourjois.




Makeup Revolution - Redemption palette - Iconic 3



In mijn review konden jullie al lezen waarom ik dit palette bestelde en wat ik ervan vind. De kleuren zijn echt prachtig. Dit is het enigste palette wat ik de afgelopen maand gebruikt heb. Hij is ook heel erg gevarieerd. Je kunt gaan voor een matte look, maar je kunt ook glitter toevoegen. In het begin pakte ik veel kleuren met shimmer, maar de afgelopen tijd maakte ik veel matte looks. Eerst was ik daar niet zo erg van, maar ik kan het nu wel heel erg waarderen. 




I Heart Makeup blushing hearts - Peachy Pink Kisses



Ook hier staat al een review van online. Deze blush heb ik de afgelopen maand vaak gebruikt als highlighter. Ik vind hem meer als highlighter werken dan als blush, dus ik gebruik hem daar lekker voor. Meestal ben ik niet zo van de highlighters door mijn zeer vette huid, maar de afgelopen maand ben ik het toch meer gaan dragen en vond het toch wel mooi. Ik hou het wel nog steeds subtiel. 




Mac Viva Glam 2 & Mac Fleshpot lipstick







Deze kleurencombinatie van Mac lipsticks heb ik de afgelopen maand ook erg vaak gedragen. Lekker nude met een ombre effect. Bij het Iconic 3 palette stond deze lipkleur echt heel erg mooi. De Viva Glam 2 is iets meer roze/bruin en door Fleshpot maak je de kleur wat lichter en dat geeft echt een erg mooi effect. Het is een hele goede combinatie. 




BoozyBrush - Round Buffer 1500 ♡ €6,49
Catrice all matt plus foundation - 010 light beige ♡ €6,59
Makeup Revolution Redemption palette - Iconic 3 ♡ €4,95
I Heart Makeup blushing hearts - Peachy Pink Kisses ♡ €6,49
Mac Cosmetics - Viva Glam 2 ♡ €19,50
Mac Cosmetics - Fleshpot ♡ €19,50




Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. Op naar nog een maand favorieten producten zoeken. Wat was jullie favoriete product de afgelopen maand?






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground