DM Haul ♡ juli 2016

woensdag 3 augustus 2016


De DM is echt een super fijne winkel in Duitsland. Ze hebben daar hele fijne merken, maar ook merken die wij hier gewoon hebben. Alleen is het daar toch een stukje goedkoper en dat maakt het ook net iets leuker. Laatst heeft mijn moeder wat producten voor me geshopt en vandaag laat ik ze aan jullie zien. 



Ik heb de producten nog niet getest, dus ik kan nog geen beoordeling geven. Ik denk niet dat ik er reviews over ga maken, omdat de producten niet allemaal in Nederland te koop zijn. Als jullie over een bepaald product wel een review willen, laat het me dan vooral weten ! Zo niet dan zullen jullie er hopelijk ooit nog wel eens in bijvoorbeeld een favorieten artikel over lezen. 





Deze reinigingsgels had ik in gedachte voor mijn ochtend routine. Ze leken mij prima en zijn bedoeld voor de vette huid. En de geur is echt hemels. Hij ruikt lekker fris naar limoentjes. Deze ga ik zeker gebruiken als ik mijn geliefde The Body Shop Seaweed reiniger en toner op heb gemaakt. 





Ook deze is voor de huid en leek mij fijn. Ik kan niet wachten om deze eerdaags eens lekker uit te gaan testen. 





Bij de reiniger hoort natuurlijk ook een toner, dus deze heeft mijn moeder ook voor mij meegenomen. 





En natuurlijk nog een crème om het helemaal compleet te maken.





Dit serum was natuurlijk niet te missen. dit is mijn favoriete serum die helaas niet in Nederland verkrijgbaar is. Hij vult het vocht in mijn huid aan, zonder mijn huid teveel te voeden.





Deze vond ik leuk om een keertje te proberen.





Dit is een van mijn favoriete masker. Roots van Lush gebruik ik altijd op mijn hoofdhuid en deze altijd in mijn punten. Als ik dat elke keer doe als ik mijn haar was, is mijn haar weer als nieuw en het groeit zo veel sneller. Echt een aanrader. Dit product hebben we inderdaad hier ook, maarja, daar was hij goedkoper, dus ik vroeg of ze hem mee wou nemen. 





Ik dacht dat dit gewoon een haar serum was, maar blijkbaar is het gewoon het haarmasker van hierboven, maar dan in een reisverpakking of zo iets. Ook prima natuurlijk.



 

Deodorant is daar ook stukken goedkoper. Mijn deo die ik meestal gebruik (de middelste) die geeft altijd ontzettend af. Ik vroeg mijn moeder dus om van die invisible deo's mee te nemen. Dusja, vandaar. 





En dat waren al de producten uit Duitsland. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. Als jullie reviews willen van bepaalde producten, laat het mij dan vooral weten. 







xoxo Charmayne

1 opmerking:

Proudly designed by Mlekoshi playground