Review ♡ Philosophy Purity Made Simple

zaterdag 23 juli 2016


Jullie hebben de naam Purity Made Simple vast vaker voorbij zien komen op mijn blog. Ik heb het er vaak over, omdat het mijn favoriete gezichtsreiniger is. Hij begon steeds meer op te raken, dus ik had snel een nieuwe besteld, voordat ik zonder zat. Toen bedacht ik me, dat ik er nog geen eens een review over had gemaakt. Daar is het vandaag dus tijd voor. Lees verder waarom ik deze reiniger zo geweldig vind. 





Ik weet eigenlijk niet meer precies hoe ik erbij kwam om deze reiniger te kopen. Ik denk door verschillende beautybloggers zoals Mascha en Cynthia. Ik ging reviews opzoeken en las allemaal goede verhalen, dus ik werd nieuwsgierig. Ik weet nog dat ik eerst dacht: Jeetje ongeveer €20 voor een reiniger. En tuurlijk is het voor jongeren ook niet niks, even €20 voor een reiniger. Gelukkig is deze reiniger het echt waard en ik ga vertellen waarom. 





Ik vind de verpakking er best luxe uitzien. Hij is doorzichtig, wat heel erg makkelijk is, want zo kun je precies zien hoeveel product je nog hebt. Ik vind de lange tekst op de verpakking ook heel erg leuk.  Ik lees hem af en toe weer eens opnieuw. Best een grappig tekstje. De fles is 240 ml en je hebt ook een kleinere variant, die is 90 ml. Maar in verhouding is deze goedkoper. 










Wat informatie op de achterkant van de verpakking. Van de ingrediënten kon ik helaas geen goede foto maken, omdat de fles te rond is. 





Ik weet niet meer precies of ik deze reiniger gebruikte voor of na het kopen van mijn Clarisonic, volgens mij erna, maar ik weet wel dat die 2 in combinatie echt een wereld van verschil hebben gemaakt voor mijn huid. Zoals ik al zei kwam ik bij deze reinigers door beautybloggers. Ik was nieuwsgierig en ging hem dus proberen. Er staat op de verpakking dat het een reiniger en tonic in een is, maar dat vind ik niet echt. Ik vind het sowieso fijn om nog een tonic te gebruiken. Maar het schijnt dat je het niet hoeft te gebruiken, dus als jij dat niet wilt, hoeft het niet. Sinds ik deze reiniger en mijn Clarisonic gebruik zijn al mijn puistjes echt helemaal weg. Vroeger had ik nog wel eens random puistjes, maar nu niet meer zomaar. Dan moet het al echt zo zijn dat ik met mijn vieze vingers aan mijn gezicht heb gezeten, 's ochtends een keer niet gereinigd heb, hormonaal of verkeerd gegeten hebben ofzo, maar anders krijg ik echt geen puistje. Ja, dat kunnen dus ook allemaal factoren zijn waardoor je puistjes kunt krijgen. Maar met deze reiniger wordt dat zo veel minder. Sindsdien gebruik ik deze reiniger allen nogmaar. Hij werkt gewoon zo ontzettend goed voor mij. En waarom ik hem ook zo geweldig vind, is omdat ik met deze fles zo ontzettend lang doe. Ik vind zo'n 3/4 maanden met een reiniger doen al lang. Maar met deze doe ik serieus al 10 maanden. Geen grapje. En dan heb ik hem nog wel voor mijn oogmake-up en mijn gezicht gebruikt. Dus eigenlijk dubbel. Dat is dus ook nog een reden waarom ik deze reiniger zo geweldig vind. Je hebt ook echt niet veel product nodig. Echt super fijn. Ik raad deze reiniger aan iedereen aan die van zijn/haar puistjes af wilt. Bij de meeste reinigers voelt je huid na het reinigen een beetje trekkerig, maar bij deze niet. Hij niet zeker niet alleen bedoelt voor de vette huid met oneffenheden, maar ook zeker voor de gecombineerde en normale huidjes. Ik raad hem aan om zeker een keertje te testen. 




Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden. Je kunt Purity Made Simple kopen bij de ICI Paris XL. Ik kan het niet precies vinden op de website, maar als het goed is kost de reiniger zo'n €23. 







xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground