Review ♡ Lush Sunblock

zaterdag 16 juli 2016


Het is alweer een tijdje geleden dat ik op vakantie was, maar toen heb ik dit zonproduct van Lush getest. Ik was er erg nieuwsgierig naar en vandaag geef ik jullie mijn mening.








The Sunblock is een zonnebeschermingsproduct. Het is een product met SPF 30, dus dat is lekker hoog. Lush heeft ook andere producten, maar die hadden niet zo'n hoge SPF en dat was wel iets waar ik naar zocht. Ze hadden wel nog een gezichtscrème, maar die vond ik wel een beetje heel erg duur. Dit product leek mij super handig en leuk om een keer te proberen.






Hoe werkt het dan? Je stapt onder de douche en breekt een stukje af. Ik deed dit persoonlijk niet, omdat ik het fijner vond om hem helemaal te gebruiken. Anders zit je misschien weer met losse stukjes enzo. Dan smeer je je gewoon in en dep je je met een handdoek af. En dan ben je dus beschermd met factor 30. Super handig toch?! Wat ik ook probeerde was dat ik me gewoon bij de kraan een beetje nat maakte, dat werkte ook gewoon. Je hoeft er dus niet perse voor te douchen, als je maar een beetje vochtig bent. 










Dit zijn de ingrediënten voor degene die nieuwsgierig zijn. Elk ingrediënt is natuurlijk en niet op dieren getest. Je kunt ook precies op de sticker zien wie hem heeft gemaakt, wanneer hij is gemaakt en tot wanneer je hem kunt gebruiken. 





En dit is dus hoe het product eruit ziet. Ik moet stiekem toegeven dat ik hem hier al een keer had gebruikt. Op de foto zie je dat het blok in 3 vakken verdeeld is. Ze zeggen dat je met een vakje 1 keer kunt doen. Dus eigenlijk dat je hem maar 3 keer kunt gebruiken. Hier had ik hem dus al een keer gebruikt en hij zag er bijna nog hetzelfde uit. Daarom breek ik het product ook niet af. Het ligt er natuurlijk ook aan of je je hele lichaam insmeert, dat heb ik inderdaad ook gedaan. Ik snap ook niet echt waarom ze zeggen dat je met dit product maar 3 keer kunt doen. Ze zeiden toen ook in de winkel dat het er vanaf hangt wat je allemaal insmeert en hoe dik je het doet. Ik had alles ingesmeerd door het block er gewoon een keer over heen te halen en dat was ook wel echt voldoende. Ik smeer het dan natuurlijk wel een beetje uit, zodat ik het product zo lang mogelijk kan gebruiken. Het product ruikt trouwens heel erg lekker. Hij ruikt naar pepermunt. Dat voel je ook echt wel een beetje op je huid, het voelt lekker fris aan, ondanks dat het best vettig is. Een fijne combinatie. 










Een before en after foto. Ik lijk veel witter, maar dat komt gewoon door het licht. Je ziet het niet heel erg (sorry), maar het product is echt kloddervet. Natuurlijk is dat goed, want dat betekent dat je beschermt bent, maar echt heel lekker voelde het niet. Het was ook niet vies of zo, maar als je je arm bijvoorbeeld had ingesmeerd en je raakte hem aan, waren je vingers gewoon weer heel vettig. Het voelt dan niet vies op je arm, maar dan wel als je het aanraakt. Het is eigenlijk gewoon een beetje raar. Je moet het ook echt zelf ervaren. In de holtes ging het wel een beetje ophopen. Maar het was dan niet zo dat het met je kleren aan heel plakkerig voelde, gelukkig ! Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik hem maar 2 keer die vakantie had gebruikt, puur omdat ik 's avonds ging douchen i.p.v 's ochtends, dus het daarom ook gewoon niet gebruikte. Ik vind het wel heel fijn, want het is makkelijk, snel en je bent echt goed ingesmeerd. Niet voor de hele dag natuurlijk, maar wel voor even. Ik heb geprobeerd om me 'droog' in te smeren, want ze zeiden dat dat ook kon, maar dat gaat niet echt goed vind ik. Het is heel stroef en ja, het lukt gewoon niet. Het is ook niet echt handig om mee te nemen in je tas, want dan smelt het product. 




Ik vind dit echt een heel erg fijn product. Het is makkelijk en snel. Je moet wel een beetje wennen aan hoe het voelt op je huid, want het is wel super vet, maar niet irritant vet, vind ik tenminste. 


Het product kun je kopen in de Lush winkels en online. Het product kost €15,50. Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden. 






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground