Review ♡ The Body Shop seaweed oil-balancing toner

woensdag 6 juli 2016


In mijn avondroutine gebruik ik altijd mijn geliefde Tea Tree Water van Lush, maar in mijn ochtendroutine niet. Mijn andere ging op en nu wou ik er graag een van The Body Shop proberen. Dat is deze dus geworden en vandaag review ik hem voor jullie.







Als eerst hebben de verpakkingen van de producten een heel nieuw jasje gekregen. Ik moest er eerst wel even aan wennen, maar nu vind ik hem wel leuk. Het ziet er wat professioneler uit. Deze toner is echt speciaal voor de gecombineerde/vette huid. Hij brengt je talgproductie dus weer naar het normale tempo, tenminste dat is wat hij belooft. Maar doet hij dat ook?





Dit zijn de ingrediënten voor degene die daar interesse in hebben. 





Ik moet zeggen dat toen ik hem net gebruikte dat ik toen echt een puistjes aanval kreeg. Ik dacht dus van huh waar door komt dat nou. En toen dacht ik: ah een nieuw product, daar kan je huid op reageren. Of hij past gewoon niet bij je huid, maar dat kun je pas uitvinden als je hem wat langer gebruikt. Ik reinig mijn huid altijd heel erg goed, elke dag, dus daar kan het niet aan liggen. Het is meestal wel wat ik eet of de hormonen waar ik puistjes van krijg. Maar dit zou dus hier door kunnen komen, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Natuurlijk ging ik gewoon door met het gebruiken van dit product. En na een paar dagen (2/3) waren ze allemaal weg. Ook echt gewoon alles. Het is helemaal weg, ik heb geen puistjes meer. Gewoon geen een. Ik ben er echt zo blij mee. Best wel typisch dat je dan eerst van een product best veel puistjes krijgt, maar later dan gewoon zijn werk doet en ze allemaal weg haalt. Ik vind het echt een top toner. Hij voelt ook echt heerlijk aan op de huid. Hij voelt heel fris aan, waardoor hij tintelt op de huid. Echt een heerlijk gevoel vind ik dat. Ik ben super blij met deze ontdekking en hij blijft zeker nog wel een tijdje in mijn morningstash. Eerdaags ga ik denk ook een reiniger van TBS kopen. Ik word een beetje moe van Let The Good Times Roll van Lush. Ik denk dat hij ook van deze lijn gaat worden, maar dat weet ik nog niet zeker. Jullie zullen het vast wel voorbij zien komen. 




Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden. De toner kun je kopen bij The Body Shop en kost €12.






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground