Opgemaakt ♡ Juli 2016

woensdag 27 juli 2016


Jeetje, wat is de afgelopen maand toch weer snel gegaan. De afgelopen maand heb ik een aantal producten opgemaakt die ik vandaag met jullie ga delen. 




Ik heb dit haarmasker van de Action opgemaakt de afgelopen maand. Het was een prima haarmasker, maar ik merkte niet echt dat hij veel deed voor mijn haar. Dus ik weet niet echt wat ik er van moet vinden. Misschien komt het omdat ik betere haarmaskers gewend ben. Dus mwah, ik weet niet echt wat ik er over moet zeggen. Ik denk niet dat ik hem snel nog een keertje zal kopen. Je hebt meerdere varianten, maar dat is weer om je haar te voeden. Dat heeft mijn vette hoofdhuidje niet echt nodig. Dus de andere 2 ga ik niet eens proberen. 





Dan heb ik nog deze mini micellair water opgemaakt. Deze is trouwens niet in Nederland te koop. Of misschien nu wel, maar volgens mij niet. Mijn moeder had deze meegenomen uit Duitsland. Ik zag op Instagram dat ze daat kleine verpakkingen hadden, dus ik vroeg of ze hem mee wou nemen. Super handig voor op reis. Ik vul hem dan gewoon met een grote variant. Ik vind deze micellair water echt top. Ik gebruik deze altijd om mijn oogmakeup mee te verwijderen. Echt top spul. Je krijgt alles er heel gemakkelijk af. Wel vind ik het persoonlijk een duur product. Zo'n grote fles is zo'n €7 en deze kleine was al €3. Maar gelukkig doet het zijn werk goed, dus dan is het wel goed. 





Ook heb ik nog dit serum van de Hema opgemaakt. Ik heb dit serum nu al een paar keer opgemaakt, maar ik weet nou niet wat ik er van moet vinden. Net zoals het haarmasker. Dit doet dan nog wel iets voor mijn huid, maar hij voelt niet echt heel lekker aan op mijn huid. Serums zijn over het algemeen best waterig en deze is super dik. Het lijkt net gewoon een volle nachtcrème. Ik denk dat ik hem daarom zo 'vies' vind voelen, want mijn vette huid houdt daar niet zo van. Maar hij doet wel zijn werk qua het vocht enzo, maar nee het is niet helemaal mijn ding. Geef mij maar mijn geliefde serum van Balea, maar helaas is die niet in Nederland verkrijgbaar :( 





Ook heb ik mijn elastiekje van Invisibobble opgemaakt. Helaas brak hij toen ik hem uit mijn haar wilde halen. Gelukkig had ik er nog eentje in de kast liggen. Ik gebruik deze elastiekjes elke dag voor   mijn haar. Als ik thuis kom doe ik meestal meteen een staart in. s' Ochtends als ik wakker word, meteen een staart in. Ik vind deze elastiekjes heel erg fijn, omdat ze je haar niet beschadigen en je krijgt er niet zo'n gekke bobbel van in je haar als je hem lang in hebt. Ik ga binnenkort even weer een nieuw doosje elastiekjes kopen, voordat deze stuk is. Ze gaan totaal niet snel stuk, maar ik trek er altijd gewoon hard aan. Moet ik maar even mee stoppen...



En dat waren al de producten die ik heb opgemaakt de afgelopen maand. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. 




xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground