Nars Orgasm VS Sleek Rose Gold ♡

woensdag 13 juli 2016


Vandaag ga ik jullie het verschil laten zien tussen Sleek Rose Gold en Nars Orgasm. De twee kleuren lijken heel erg op elkaar en ook in textuur, maar toch is er eentje net even wat beter. Wil jij weten welke? Lees dan lekker verder. 







De doosjes zijn allebei zwart, wat opzich niet heel erg veel met elkaar te maken heeft. De letters van Nars zijn wit en die van Sleek zwart. Een nadeel is dat het moeilijk te lezen is op die van Sleek. Persoonlijk vind ik de Nars verpakking ook veel mooier, maar die van Sleek is kleiner en makkelijker open te maken. Ik vind het van Nars niet echt mooi dat de bovenkant 'erin valt'. Maar goed, het gaat natuurlijk om de kleur, pigmentatie en textuur. 





Rechts is Sleek, links is Nars. Ik zie er niet heel erg veel verschil in, behalve dat ik die van Sleek veel vaker gebruikt heb. Het lijkt wel alsof die van Nars ietsje rozer is, maar voor de rest zie ik het niet. Laten we snel door gaan naar het belangrijkste deel, de swatches !



































Links en boven is steeds Nars en rechts en onder is Sleek. Hier zie je nu wel echt duidelijk verschil. De pigmentatie is even goed. Die van Sleek is alleen iets donkerder roze en Nars wat lichter. Daardoor vind ik dat die van Nars iets meer draagbaarder is. Als ik een look maakte met Rose Gold, dan moest ik altijd wel de focus op mijn wangen leggen, want hij is gewoon een beetje heftig. Wel mooi, maar je moet er geen extreme ooglook bij maken, anders krijg je een beetje een clown effect. Nars zou ik eerder bij een heftige look gebruiken. De glans in de producten is wel precies hetzelfde. Dat kun je heel goed zien op de derde foto. En ja, meer verschil zit er niet in eigenlijk. Het gaat echt alleen om de kleur. Wil je een wat heftigere blush, dan moet je gaan voor Rose Gold en anders Nars. Het prijsverschil is wel groot. Nars ongeveer €33 en Sleek €6,50. En die van Sleek is ook veel makkelijker te bestellen. 




En dat is dus de vergelijking tussen Rose Gold en Orgasm. Ik hoop dat jullie dit artikel nuttig vinden. Het is wel zo handig als je misschien niet zo veel geld uit wilt geven aan een blush. 







xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground