2 keer per week een artikel ♡

vrijdag 29 juli 2016


Sinds oktober vorig jaar lukt het mij om 2 keer per week een artikel online te zetten. Op woensdag en op zaterdag komen mijn artikels online. Dat blijf ik zeker nog een tijdje doen, maar vandaag wil ik even iets uitleggen. 




Het is namelijk zo dat ik soms een product koop en dat wil ik natuurlijk graag reviewen en op mijn blog zetten. Tuurlijk wil ik het zo snel mogelijk op mijn blog hebben staan, maar eerst moet ik foto's maken, het product testen, het artikel maken en dan is het nog de vraag wanneer het zo snel mogelijk online kan. Want misschien heb ik al een ander product staan die ik eerder gekocht had, dus ook eerder online moet. Ik zal even een voorbeeld geven over de situatie waar ik nu in zit. Ik heb laatst een aantal producten besteld bij boozyshop. Ik wil ze een voor een reviewen, maar daar zit tijd in. Alle artikelen gaan binnenkort online komen, maar ondertussen heb ik alweer een andere bestelling binnen met 8 kwasten die in de aanbieding waren. Dat wil ik natuurlijk ook zo snel mogelijk online, want de actie heeft maar een bepaalde tijd. Nu is die actie al lang al afgelopen, want toen ik ze bestelde was het de laatste dag. Volgende keer zal ik zulke acties beter in de gaten houden en er artikels over maken op mijn blog. Maar het komt er nu op neer dat er in september pas een artikel komt met de naam 8 kwasten voor €17,50?! En dan zijn de kwasten natuurlijk ietsje duurder. Ik zou hem wel eerder in kunnen planner, maar dan zit er totaal geen afwisseling in mijn blog en dat wil ik ook niet. Ik wil niet alleen maar review achter review als dat niet zo hoeft te zijn. Ik heb vaak genoeg andere artikelen klaar staan die ik er dan liever tussen prop. Zo heb ik een beetje afwisseling. 




Lang verhaal kort, het duurt meestal bij mij ietsjes langer voor dat een artikel op mijn site staat. Dat heeft voor al te maken met artikelen die voor gaan, omdat die ook al lang staan te wachten. Waarom post je dan niet vaker iets op je blog? Ik vind 2 keer per week genoeg. Ik kan het nu goed bijhouden in combinatie met school en ik wil mezelf geen extra lasten geven en mij zorgen maken om mijn blog. Het moet wel leuk blijven. Nu ik 2 keer per week post vind ik het prima. 




Ik hoop dat jullie dit begrijpen. Als jullie tips hebben, mogen jullie die altijd geven. 






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground