Review ♡ Clinique Pop ♡ 09 Sweet Pop

woensdag 8 juni 2016


Clinique heeft een super leuke nieuwe collectie en laatst had ik er wat van mee kregen. Ik kreeg deze lipstick in een miniatuur, maar toch leek hij me leuk om te reviewen, want hey, de kleur blijft hetzelfde of hij nou klein of groot is.











Eerst zeg ik alvast sorry voor de kwaliteit van de foto's, maar heel veel kan ik er niet aan doen met het grauwe weer van de afgelopen tijd. De Sweet Pop collectie heeft lipsticks, blushes, ogenschaduws en een soort van lipglosjes die wat langer blijven zitten. Ik had deze mini gekregen in een pakket, dus het leek mij leuk om de kleur te reviewen. Nu snel op naar de swatches. 











Het is een super mooie, koele, roze kleur. Lekker roze, maar ook niet te opvallend. Echt een kleurtje van nu, maar ook een kleurtje voor iedereen. Vind je het moeilijk om met zo'n kleur een look te maken? Ga voor een mooie foundation, eyeliner, mascara en deze lipstick. Meer heb je niet nodig, anders word het misschien teveel. Hou de ogen lekker simpel en het liefste de wangen ook. Misschien een beetje bronzer om er wat gevormder uit te zien. Ik draag altijd alleen maar die producten als ik een felle lipstick draag. Lekker makkelijk en zo draag ik ook vaker fellere lipsticks. 







De lipstick voelt ook super fijn aan. Hij is niet matt, maar lekker romig. Desondanks dat blijft hij wel lang zitten. Langer dan ik had verwacht, maar natuurlijk niet zo lang als de matte lipsticks. Ik vind het echt een hele fijne lipstick !




Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden. Clinique kun je kopen bij de Douglas en op hun site. De fullsize lipstick kost €22,95.






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground