Primark Rose Gold ♡

zaterdag 4 juni 2016


Rosé goud vind ik echt een prachtige kleur. Ik werd dan ook helemaal verliefd toen ik deze 3 matchende items tegen kwam tijdens mijn bezoekje aan de nieuwe Primark in Alkmaar. Lees snel verder voor wat meer foto's en de prijzen.











Als eerste kwam ik deze portomonnee tegen. Ik heb eigenlijk nooit echt een mooie en handige gehad, maar deze heeft het allebei. En dan heeft hij ook nog zo'n prachtige kleur. In de portomonnee zitten vakjes voor je pasjes. 9 in totaal. Een een vakje waar je je muntgeld in kunt doen. En dan natuurlijk nog 2 vakjes waar je je briefgeld kunt doen. Maar achterin (bij de twee bolletjes) zit ook nog een vakje voor whatever je erin wilt doen. Ik vind hem super handig en super mooi. De portomonnee kost €8.





Daarna kwam ik ook nog eens deze super leuke slippertjes tegen. Ik heb niet veel slippertjes, dus ik nam ze lekker mee. En natuurlijk ook vanwege de kleur. Ik vind de slippers van de Primark echt geweldig zitten. Lekker stevig en ze gaan nog best wel lang mee. En anders maar niet, ze zijn toch niet heel duur. 





En dan als laatste kwam ik ook nog deze rosé gouden zonnebril tegen. Ik had maar een zonnebril, dus een reserve is altijd wel fijn. Zo kunt je ook nog een beetje afwisselen. Uiteindelijk gebruik je er toch maar een, maar dat maakt niet uit :) Deze zonnebril kost €3 en er zit ook nog een handig zakje bij waar je hem in kunt doen, zodat er geen krassen opkomen. 





Ik heb die drie dingen niet expres gekocht alleen omdat het matched. Ik vind de artikelen stuk voor stuk gewoon heel erg leuk en ik had het toevallig allemaal 'nodig' En ja, toevallig matched het. En ik vond het wel leuk om er een artikel over te maken. Beetje inspiratie opdoen.




Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. Ik heb geen idee of deze items ook in de andere winkel te koop zijn, vast wel maar ik heb echt geen idee. Wat is jullie favoriete kleurtje van dit moment?






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground