Mijn Personal Planner agenda ♡ 2016-2017

woensdag 15 juni 2016


Ik ben altijd heel erg van het plannen en ben ook een perfectionist. Geen een agenda uit de winkels was echt perfect voor mij. Ik ging googlen naar DIY agenda's en toen kwam ik op een hele bijzondere site uit... 






Ik kwam de site www.personal-planner.com tegen en ik werd meteen verliefd. Het is een site waar je dus helemaal zelf je agenda, notitieboekje of je wall planner kunt samenstellen. Ik zat al een paar maanden te twijfelen of ik er eentje zou gaan maken, maar ik vind ze toch best prijzig. Tot aan laatst, toen ik besloot dat het dan wel echt een perfecte agenda ging worden. Toen heb ik hem gewoon helemaal naar mijn zin gemaakt en besteld. Ik kreeg toevallig ook nog een leuke kortingscode, dus dat scheelde toch weer €4. Het is alweer bijna het einde van het schooljaar, dus het leek mij leuk om dit artikel natuurlijk zo snel mogelijk met jullie te delen. 




De meeste schoolagenda's hebben gewoon simpel weg wat lijntjes voor lesuren en dan de datum. Een leuk kleurtje en klaar. Ik vind dat best wel onhandig en je hebt meestal ook nog weinig ruimte. Het was allemaal gewoon niet naar mijn zin, dus ik wou zelf iets maken. Zo kun je precies zeggen wat je er wel en niet in wilt. En dat is dus wat je precies allemaal kunt doen op PersonalPlanner.nl





Als eerst kun je dus zelf je voorkant en achterkant bepalen. Je kunt 1 kleur doen, patroontjes of zelfs een foto. Je kunt hem zo persoonlijk maken als je wilt, maar ik koos voor dit leuke patroontje. Het heeft wel een beetje de nieuwe Victoria's Secret kleuren. En ik weet ook gewoon zeker dat ik een foto na een tijdje niet meer leuk ga vinden, dit is altijd goed. Ook kun je bepalen wat er op komt te staan. Ik koos voor mijn naam en de jaren waarin de agenda loopt. Ook dat kun je in verschillende kleuren doen en vormen. En dan als laatste nog het elastiek. Dat heeft ook een aantal verschillende kleuren waaruit je kunt kiezen. Ook kun je kiezen in welke vorm je de agenda wilt. Je kunt hem ook vierkant bestellen en kleiner. 





Dan hebben we de eerste pagina als je je agenda openslaat. Ik heb er een leuke quote in gezet, maar je kunt er bijvoorbeeld ook in zetten van hey, dit is mijn agenda, breng me alstjeblieft terug als ik verdwaald ben. En nog wat informatie over jezelf. Of natuurlijk iets wat je zelf leuk vindt. 















Dan gaan we door naar de indeling. Ik heb gekozen voor een rustige, overzichtelijke indeling. Ik weet van mezelf dat ik anders gewoon gek word. Je kan de agenda helemaal indelen zoals jij wilt. Je kan bijvoorbeeld ook als in een 'gewone' agenda de datums onder elkaar doen, maar ik vind dit makkelijker en zo heb je ook veel meer ruimte. De roze balk kan je zelf een leuk kleurtje geven. Ook de grijze balken, die kun je ook een aantal kleurtjes geven. Zoals je op de tweetde foto ziet, heb ik nog 2 vakjes linksonder. Een list of the week en gewoon een vakje met lijntjes. Zo kun je een lijstje maken en nog een handige notitie opschrijven. Aan de andere kant, op de derde foto, heb ik nog een leeg vakje. Altijd handig. Ik vind het alleen een beetje jammer dat zondag rood gekleurd is. Het vloekt een beetje.. Maar helaas kan je dat dus niet veranderen. 





Je kon er ook voor kiezen om de tijden erin te laten zetten. Ik vind dat heel erg handig, zodat ik goed kan plannen. Vooral omdat ik nu ook afspraken krijg in mijn salon vind ik dat handig. Zo heb ik nu dus een alles in een agenda. Hij begint om 7 uur 's ochtends en eindigd om 11 uur 's avonds. Precies de tijden dat ik door de weeks ongeveer opsta en naar bed ga. Ik vind dat echt super handig en het werkt super fijn. 





Ook zit er nog zo'n plastic vakje in waar je dingetjes in kunt stoppen. Misschien een leuke foto, belangrijke papieren, etc. Ik heb er stickertjes en post-it's in. Altijd wel handig en het ziet er heel erg leuk uit. 





Achterin je agenda kun je nog echt een shitload aan leuke blaadjes toevoegen. Lijntjes, blank, sudoku, kleurplaten, music sheets, maand overzicht, jaaroverzicht 2016, jaaroverzicht 2017 , jaaroverzicht 2018, adressenlijst, wereldkaart, vakjes (denk aan een wiskundeschrift), stipjes en iets van teacher pages. Ik heb gekozen voor de lijntjes en de kaart. 10 blaadjes aan kaarten, dat was dan ook het maximum en dan heb je de hele wereld. En de rest lekker lijntjes, zodat je heel veel dingen op kunt schrijven. 





Hier ga ik zeker lekker naar kijken als ik me verveel in de les. 





en een leuk datail, dit stond er op de laatste pagina. Ik vind het echt super cute. Ook echt super leuk dat ze die kortingscode erbij doen. 




Ik kan jullie vertellen dat ik echt verliefd ben op mijn agenda. Hij is helemaal naar mijn zin en past bij mij. Dat is het leuke aan de personal planner, je kunt hem maken hoe jij het wilt en wat bij jou past. Ik vind hem super handig voor school en mijn salon. Alle afspraken passen erin en nog veel meer. Ik ben echt helemaal blij en kan het echt iedereen aanraden die opzoek ik naar een agenda die helemaal bij jezelf past. 




Ik hoop dat jullie dit atrikel leuk vinden. Het is echt de moeite waard om 'zoveel geld' voor je agenda te betalen, want hij is dan wel echt helemaal naar jou zin. Je kunt de agenda bestellen op www.personal-planner.com en deze maat agenda kost €28,90 inclusief verzendkosten. 







xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground