Review ♡ Zoeva Pink Spectrum palette

woensdag 11 mei 2016


Toen ik dit palette online zag, werd ik meteen verliefd. 4 prachtige kleuren, die ik eigenlijk nog miste in mijn stash. En een blush palette vind ik ook super handig. Ik hou namelijk wel van blushes en ik wil graag keuze hebben. Vandaag review ik hem voor jullie. 












Dit is hoe het doosje waar het palette in zit en het palette zelf eruit zien. Ik kon geen hele goede foto maken vanwege het licht. Zwart is moeilijk te fotograferen. Ik vind het palette een mooie uitstraling hebben. Lekker strak, daar hou ik van. Het palette is een beetje dof en zo voelt hij ook. Hij voelt een beetje gek aan en dat vind ik een leuk detail. 







Hier nog wat informatie op de achterkant, zoals de ingrediënten voor degene die daar geïnteresseerd in zijn. 







De kleuren vind ik allemaal echt super mooi. De kleuren zijn allemaal koel. Laten we linksboven beginnen. Een roze kleur die ik zou gebruiken als ik niet veel make-up op heb en mijn wangen wil laten opvallen. Dan hebben we rechtsboven, die kun je voor hetzelfde gebruiken, maar dan zit er een glansje in. Rechtsonder zou ik gebruiken bij een heftige ooglook, waarbij de wnagen niet heel erg opvallen. En de knalroze kleur linksonder zou ik gebruiken als ik ook zo'n lipkleur op heb zoals bijvoorbeeld Candy Yum-Yum van Mac. 





De kleuren zijn allemaal echt prachtig. De pigmentatie is super goed en ze blenden ook heel erg mooi. Echt een aanvulling voor mijn stash. Je hebt ook nog 2 andere paletten, met een beetje koraalachtige kleuren en een bronze palette. Tenminste, ze noemen hem nude en blushes, maar mij lijken het meer bronzers. Ik ben erg te spreken over dit palette en ga hem zeker met heel erg veel liefde gebruiken. 




Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden. Je kunt dit palette bestellen op www.douglas.nl. Het blushpalette kost €18,50 (voor 4 blushes!!) 







xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground