Review ♡ Real Technique's Cheek & Lip Set

woensdag 4 mei 2016


Vandaag review ik voor jullie deze prachtige kwastenset die ik voor mijn verjaardag heb gehad. Ik zag hem en wou hem heel graag hebben. Een paar goede kwasten voor het gezicht miste ik nog in mijn stash, dus dit is een mooie aanvulling. Ook is hij nog eens Limited Edition en daardoor wou ik hem nog liever hebben natuurlijk. 










Ik heb een favoriete blush en bronzer kwast van Zoeva, die ik eigenlijk alleen maar gebruikte. Niet echt handig een blush en bronzer kwast in een. Ik werd erg blij toen ik deze set zag speciaal voor de wangen en lippen. Dit is hoe de kwasten worden geleverd. Een mooie, luxe uitstralende doos met een leuke print. 









Laten we beginnen met de grootste kwast en meteen ook de kwast die nieuw is. De Cheek Brush. Een kwast die lekker dik is en je perfect zou kunnen gebruiken voor blush en/of bronzer. Dan hebben we de Duo-Fiber Contour Brush, die mij echt perfect lijkt voor contouren, maar ook voor highlighter. Maar je zou hem eventueel ook natuurlijk voor blush gebruiken. Het is net wat jij wilt natuurlijk. En dan de Lip Brush, die is natuurlijk voor het precies aanbrengen van lipstick. 




Cheek Brush














Ziet dit er niet super zacht uit. Lekker veel haren, die niet al te dicht op elkaar staan. Met deze kwast kun je echt heel erg fijn blush aanbrengen. Ik denk dat ik een nieuwe favoriete blush kwast heb. Hij brengt zo fijn aan. Ik hou altijd wel van wat meer blush en deze kwast brengt precies genoeg aan en ook heel erg precies. 





Duo-Fiber Contour Brush















Deze kwast ziet er zo fijn uit. Hier word ik gewoon echt helemaal blij van. Deze kwast is echt geweldig om mee te shapen en bronzen. Deze kwast is niet nieuw. Jullie kennen hem misschien wel uit de Duo-Fibre set. Alleen ziet hij er nu anders uit. Een hele fijne kwast die je voor veel dingen zou kunnen gebruiken. 





Lip Brush







Voor je eigen gebruik kun je natuurlijk gewoon je lippenstiften op je lip zelf aanbrengen, maar als je visagiste bent of gewoon iemand anders op gaat maken, dan is dat niet zo hygiënisch. Daarvoor is een lip kwastje dus heel erg handig. Of wel voor jezelf als je bijvoorbeeld een felle lipkleur hebt, die je dan heel precies aan kunt brengen met het kwastje. Een leuke toevoeging aan mijn stash en altijd handig. 




Ik vind de kwasten heel erg fijn werken en ze voelen ook lekker op mijn huid. Een mooie aanvulling aan mijn stash. Wil je deze set ook kopen? Wees dan snel. Het is namelijk een Limited Edition. 




Dat waren alle kwasten uit de set. Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden. Je kunt de kwasten bestellen op www.themakeupspot.nl. De set kost €25,99.







xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground