Mijn blush stash ♡ mei 2016

woensdag 18 mei 2016


Vandaag laat ik jullie mijn gehele blush stash zien ! Blush is een van mijn favoriete make-up producten en ik wil graag mijn liefde voor blush met jullie delen. 





Eyes Lips Face Blush - Twinkle Pink













Dit is de meest 'nude' blush die ik heb. Hij lijkt een beetje peachy op de foto, maar hij is heel erg licht roze met een mooie glitter erin. Let op: glitter, dus geen glans. Dit is een blush die ik graag pak als ik een heftige ooglook op heb en ook iets op mijn wangen wil hebben. Zo heb je toch nog een beetje een kleurtje, maar is het ook niet te heftig. Deze blush kun je bestellen op de site van ELF en kost €4. Lees mijn review hier.




Mac Dainty













Dainty is denk ik wel de meest bekende kleur blush van Mac. Het is een mooie, lichtroze kleur die de lichte huidjes heel erg mooi zou staan. Natuurlijk ook de wat donkerdere huidjes. Het is een lief kleurtje die je eigenlijk wel in je stash moet hebben. Een mooie kleur voor elke dag. Ik pak hem dan ook vaak als ik niet weet wat ik op moet. Lees mijn review hier. Je kunt de blush kopen op de site van Mac en in hun Pro Stores, bij sommige Douglas filialen en op de site van Douglas. De blush kost €24,50.




Milani Blush - Luminoso













Deze blush zag ik altijd voorbij komen bij vele beautybloggers en dat maakte mij heel erg nieuwsgierig. Het is een prachtige koraal blush met een subtiele glans. Een perfecte blush voor de lichte huidjes. Deze blush pak ik altijd als ik geen zin heb in roze. Of bij een look waar ik niet veel make-up draag. Dan vind ik een peachy blush mooier dan een roze. Klik hier om mijn review te lezen. Deze blush heb ik besteld op www.themakeupspot.nl en kost €11,50.




Sleek - Rose Gold













Dit is mijn favoriete blush en dat is wel te zien ook. Ik heb de pan geraakt ! Zoals sommige van jullie misschien wel weten is dit een dupe van Narm Orgasm. Deze blush is roze, met een beetje koraal. Maar er is meer. Hij heeft een prachtige gouden glans in zich zitten, waardoor highlighter echt overbodig is. Hij is echt gewoon zo mooi, alleen die glans al, maar de kleur natuurlijk ook gewoon. Ik neem deze kleur altijd mee op vakantie, wat dan vind ik hem nog mooier. Ook deze kun je bestellen bij www.themakeupspot.nl en hij kost €5,99. 




Mac - Peachykeen














Dit is een blush die ik eigenlijk niet echt vaak op heb, maar wel super mooi vind. Ken je dat? Dat je hem echt wilt gebruiken, maar het gewoon nooit doet. Ja, dat heb ik dus met deze blush. Ik heb hem van mijn vriendje gehad, dus ik vind het ook nog is heel erg dat ik hem eigenlijk nooit pak. Misschien moet ik dat vanaf nu wel gaan doen. Hij lijkt een beetje op Rose Gold, maar dan zonder de gouden glans. Deze heeft ook wel een glans, maar geen gouden en ook niet zo erg als die van Sleek. Je kunt de blush kopen op de site van Mac en in hun Pro Stores, bij sommige Douglas filialen en op de site van Douglas. De blush kost €22,50. Ik ga hem vanaf nu echt vaker pakken !




Mac - What I Fancy













Deze blush is een Limited Edition die als het goed is nu nog in de winkel ligt. Het is een prachtige, wat fellere roze kleur, maar hij heeft wel een koele ondertoon, wat hem echt super mooi maakt. Ik was opzoek naar een wat fellere blush, maar die nog wel draagbaar is en deze is echt perfect. Ik durf niet te zeggen dat ze hem nu nog hebben, maar het zou zomaar kunnen van wel. Je kunt de blush kopen op de site van Mac en in hun Pro Stores, bij sommige Douglas filialen en op de site van Douglas. De blush kost €22,50. Klik hier voor mijn review.




Make-Up Studio - Sweet Pink











Deze blush heb ik vorig jaar op de BeautyBeurs gekocht. Hij deed mij heel erg denken aan mijn geliefde Rose Gold van Sleek, maar dan met nog meer glans en glitters. Ik moest hem echt hebben en nam hem mee. Hij is wel iets feller van kleur dan Rose Gold, dus het is geen blush voor everyday. Hij is echt heel fel en je moet ook wel een beetje uitkijken met aanbrengen. De glans is iets minder dan die van Sleek, maar hij heeft wel super veel glitters wat ik persoonlijk heel erg mooi vind. Helaas pak ik deze blush ook niet echt vaak. Ik zou hem wel echt vaker koeten gaan pakken, want ik vind hem wel echt heel erg mooi. Je kunt deze blush ook bestellen op www.themakeupspot.nl, maar ook op de site van www.make-upstudio.nl en in de Make-up Studio winkel in Amsterdam. De blush kost €17,90.




Inglot - 38











Ik geef het meteen toe, dit is een blush die ik eigenlijk ook niet vaak pak. Aleen als ik een paarse/knalroze lipkleur op heb dan wil ik hem nog wel eens pakken. Ik vind hem wel altijd echt heel mooi als ik hem op heb. Ook deze heeft weer een koele ondertoon en is natuurlijk roze. Ik heb echt veel roze blushes..maar ze zijn wel allemaal anders. Nadat ik deze foto had gemaakt liet ik hem vallen. Helemaal stuk natuurlijk. Maar ik heb hem gemaakt met alcohol, dus ik kan hem gelukkig gewoon nog gebruiken. En dat ga ik vanaf nu ook echt doen !




En dat zijn al mijn blushes. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. Ik ga mijn best doen om de bushes die ik niet pak, vaker te pakken en degene die ik altijd pak, te laten liggen. Wat is jullie favoriete blush?






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground