Favorieten mei ♡ 2016

zaterdag 28 mei 2016


Het is alweer het einde van de maand mei. Wat is ook deze maand weer snel gegaan zeg. De afgelopen maand heb ik een paar leuke favorieten voor jullie verzameld die ik vandaag met julie deel.





Er was een periode in de afgelopen maand dat mijn huid heel erg vochtarm was. Er stonden zelfs een paar schilfertjes rond mijn mond. Het werd dus tijd om lekker mij gezicht te hydrateren. Ik denk dat het kwam door de paar warme dagen die we gehad hebben deze maand. De zon onttrekt namelijk heel erg veel vocht uit je huid. Deze scrub uit Thailand had ik nog nooit geprobeerd en hij is hydraterend, dus het werd tijd om die eens uit de kast te pakken. En wauw, wat is hij fijn. Niet alleen bracht hij mijn huid weer helemaal op peil, maar de substantie van de scrub was ook gewoon geweldig. Het leek net alsof je een hele fijne boter op je gezicht smeerde die lekker scrubbend is. Hij maakte mijn huid echt zo ontzettend zacht. Een heerlijk product, die jammer genoeg hier niet verkrijgbaar is, maar die ik toch even met jullie wou delen. 





Mijn haar had echt een haarmasker nodig en toevallig zag ik deze bij de Action. Ik nam hem mee, want hij was lekker goedkoop natuurlijk. Ook was ik wel benieuwd of ie lekker was, want de meeste haarmaskers zijn best wel wat duurder. Dus dit is een mooi alternatief. Ik moet zeggen dat hij wel fijn is, maar de betere haarmasker zijn wel fijner en werken iets voedender. Maar hij doet zijn ding aardig goed, dus ik heb niks te zeuren. Voor dat geld doet ie het prima. Hij heeft mijn haar deze maand zeker geredt van de droogheid. Je hebt ook meerdere varianten haarmaskers, maar deze leek mij het fijnste. 





Natuurlijk mijn geliefde Nars Orgasm blush die ik net nieuw heb. Ik heb hem elke dag opgehad als ik make-up draagde. Dat is namelijk niet meer zo vaak, want ik draag eigenlijk nog maar 2 keer per week make-up en dat is dan alleen naar mn stage. Dat is ook de reden waarom ik de afgelopen maanden niet meer zoveel favorieten producten voor jullie kan verzamelen. Maar ik doe mn best om andere producten te zoeken, dus wel wat make-up producten, maar ook meer huidverzorging bijvoorbeeld. Maar afgelopen maand was dit dus echt een favoriet en heb hem elke dag gebruikt.





Bronzer heb ik de afgelopen maand ook weer helemaal herontdekt. Niet om te shapen, maar echt om mijn gezicht iets op te warmen. En natuurlijk wel een beetje vorm te krijgen. Ik pakte dan altijd mijn Mac bronzer, omdat ik het zonde vind dat ik die al zo lang niet gebruikte. Hem laten liggen is ook geen optie, want daar heb ik hem ook niet voor gekocht natuurlijk. Ik vind het fijn om de bronzer aan te brengen met de Real Technique's Blush Brush. Hij blend de bronzer mooi in mijn huid, zonder dat het meteen zo'n lijn wordt. Een superfijne combinatie.




Dat waren al mijn favorieten voor deze maand. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. Wat was jullie favorieten product van de afgelopen maand?






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground