Review ♡ ELF blush Twinkle Pink

zaterdag 9 april 2016


Ik heb meedere mensen al een paar keer gehoord over de blushes van ELF. Ze bleken heel erg goed te zijn, voor een kleine prijs. Dat wou ik natuurlijk wel even testen. Vandaag review ik een blush van Eyes Lips Face voor jullie in de kleur Twinkle Pink. 

















Hier zien jullie de verpakking en wat informatie over de blush. Er zit een zacht glansje in de blush voor een subtiele healthy glow. Nooit verkeerd natuurlijk :) Waarom ik voor de kleur koos? Ik wak opzoek naar een blush voor elke dag. Dus eenstje die bij elke look past en deze kwam daarbij in de buurt. 






De verpakking van de blush zou een beetje moeten lijken op de verpakkingen van NARS. En dat is inderdaad wel zo. Het heeft een mooie, strakke uitstraling. Het is ook super handig dat je de kleur van het product er doorheen kunt zien, zo weet je welke kleur je pakt als je bijvoorbeeld meerdere kleuren hebt. 





Hier zien jullie een swatch van de blush. Echt een hele mooie subtiele kleur roze met inderdaad een prachtige glans. Ik vind een glans in mijn blush opzich niet storend, zelfs niet met mijn vette huid. En de blush is precies wat ik zocht. Een mooie subtiele kleur voor elke dag. Op de foto lijkt hij iets rozer dan dat de blush in het echt is. In het echt is hij veel meer nude. Perfect voor bij elke look. En de pigmentatie is ook echt top. Hij ziet er super mooi uit op je huid en blend ook geweldig.





Ik ben heel erg tevreden met de blush van ELF. Zeker de moeite waard om er eentje te kopen. De blush kost volgensmij iets van €4, dus echt duur zijn ze zeker niet. Ik kan niet wachten om nog meer blushes te bestellen. De kleur is perfect en precies wat ik zocht. Heel goed voor lichte huidjes. 




Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden. De blush kun je bestellen op www.eyeslipsface.nl. De blush kost €4.







xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground